twitter:woordgrap3fm twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 12:44:212 meiden hebben geturnd voor Serious Request. Gerard: "Oh turn me up baby!" #woordgrap #3fm #sr11 reageer retweet
twitter:woordgrap3fm twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 12:44:55Gerard tegen Klaas (bij pedicure): "Je hebt dan geen zweetvoeten, maar heb je wel knoflooktenen?" #woordgrap #3fm #sr11 (via @LiedjeB) reageer retweet
Die gozer kwam 'm vannacht nog claimen maar Coen wilde 'm vandaag nog aan. Hij krijgt 'm dus na SR.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, ikz ie Coen met geruit bloesje... is die niet verkocht?? OF was dat een ander bloesje?
Ja hoor, al ben ik vooral druk aan 't werk met voorbereidingen voor Top SR (nieuwe site, dus bezig met laatste hand leggen aan nieuw systeempje daarvoor).quote:
Jawel, alleen niet via de thema-kanaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:51 schreef ddx het volgende:
Alleen kan je via upc nu niet meer kijken las ik ?
(ik kijk hier via schotel naar 101)
Spannendquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, al ben ik vooral druk aan 't werk met voorbereidingen voor Top SR (nieuwe site, dus bezig met laatste hand leggen aan nieuw systeempje daarvoor).
Okay... ik heb die man nog gezien inderdaad!! Toen lag Coen te slapen. had niet gehoord hoe het afgelopen was. Thnx,quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die gozer kwam 'm vannacht nog claimen maar Coen wilde 'm vandaag nog aan. Hij krijgt 'm dus na SR.
coen heb ik de hele week lang in verschillende geruite hemden zien lopenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, ikz ie Coen met geruit bloesje... is die niet verkocht?? OF was dat een ander bloesje?
Er was er nog één toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:51 schreef Piles het volgende:
Kom je sponsoren, heb je net het kanaal verwijderd
dat was deze, hij geeft hem vanavond pas aan die man omdat coen hem nog wilde dragen vandaag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |