Kutste plaat ooit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
Baz Lurhmann - Everyones Free (To Wear Sunscreen)
Als de bijbel een plaat was zou die het van Genesis 1 tot de openbaring uit zijn hoofd kunnen meedoen.quote:
Precies dit nummer is mooier dan welke religie dan ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Qua nummer vind ik het niet bijzonder, qua boodschap erg mooi.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Als de bijbel een plaat was zou die het van Genesis 1 tot de openbaring uit zijn hoofd kunnen meedoen.
Nah, zou een beetje raar zijn om die Frommee op Frommees HQ te registreren (daar zit ik al de hele week te werken op zolderquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil mijn frommee ook registreren?
3FM-QFK-BB3
https://www.frommees.com
Haha. Waarom zit je daar danquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, zou een beetje raar zijn om die Frommee op Frommees HQ te registreren (daar zit ik al de hele week te werken op zolder).
Was niet genoeg ruimte in de backstage bij de Beestenmarkt, dus hier zit een kleine dependance voor een deel Rode Kruis + 3FM Internet-techniek.quote:
Grappig. Gezellig daar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was niet genoeg ruimte in de backstage bij de Beestenmarkt, dus hier zit een kleine dependance voor een deel Rode Kruis + 3FM Internet-techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |