Dit.quote:

Prima. Betaal je ook zelf de kosten mocht je in het ziekenhuis belanden? En anders tief je toch gewoon op uit Nederland?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Of op z'n minst mensen zoals ik die geen huisarts in de buurt hebben de keuze te geven om hier niet meer aan mee te betalen?

quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Prima. Betaal je ook zelf de kosten mocht je in het ziekenhuis belanden? En anders tief je toch gewoon op uit Nederland?

Zal wel Limburg zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:24 schreef kruidkoekje het volgende:
130 km, dat kan toch gewoon niet, waar woon je in godsnaam

130 km van m'n vorige woonplaats...quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:24 schreef kruidkoekje het volgende:
130 km, dat kan toch gewoon niet, waar woon je in godsnaam

Zoals het er staat, kun je het ook niet anders interpreteren:quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef kruidkoekje het volgende:
ow zo. Ik dacht dat je nu ergens woonde en dan je dichtsbijzijnde huisarts 130 km was .. dat zou wel heul erg zijn
quote:Ik heb nu dus een huisarts op 130 km afstand.

Dus toch!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Zoals het er staat, kun je het ook niet anders interpreteren:
[..]

Dat doet iedere huisarts, puur voor het administratieve feit dat jij bij een praktijk ingeschreven staat. Het viel mij ook pas de laatste jaren op nu 'den gewone mensch' meer inzicht krijgt. Beetje belachelijk als je bedenkt hoe veel moeite je uberhaupt moet doen om een huisarts te spreken...quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:35 schreef camaron het volgende:
Declareert de huisarts dat t.l.v. jouw verzekering? Echt waar?

Dat maakt voor zowel de verzekeraars als voor de huisartsen weinig uit omdat de kosten per bezoek dan omhoog gaan. Voor jou maakt het dus ook niet uit want de premie blijft dan even hoog.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Echt... WTF?! Wordt het niet eens hoog tijd om huisartsen alleen te betalen per patient die ze daadwerkelijk zien?
Dat mag hij wel, alleen niet als je direct geholpen moet worden.quote:

Zo is dat. Uitkleden die beroepen. Politie, brandweer, zorg, etc.. laat ze maar werken tegen het minimum van het minimum. De vraag is dan wel wie je huisje komt blussen, wie je brandwonden gaat fixen en wie de brandstichter op gaat pakken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
Verder ben ik het helemaal met je eens, ook de huisarts heeft weer zo'n beroep dat het gewoon ordinair zakkenvullen is. Zou mooi zijn als Jan modaal ook gewoon een premie krijgt omdat hij op zaterdag en zondag gewoon thuis is.

Dan nog horen ze geen bullshit kosten in rekening te brengen zoals in de openingspost. Dat is eigenlijk gewoon fraude.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:38 schreef OEM het volgende:
[..]
Zo is dat. Uitkleden die beroepen. Politie, brandweer, zorg, etc.. laat ze maar werken tegen het minimum van het minimum. De vraag is dan wel wie je huisje komt blussen, wie je brandwonden gaat fixen en wie de brandstichter op gaat pakken.

Bullshit? Explain.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan nog horen ze geen bullshit kosten in rekening te brengen zoals in de openingspost. Dat is eigenlijk gewoon fraude.

Je begrijpt de modules niet. De Module POH Kwetsbare Ouderen bijvoorbeeld, is een extra vergoeding voor huisartsen die gestructureerde zorg bieden aan kwetsbare ouderen. Als een huisarts dat doet, mag hij bij alle patiënten die module berekenen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:42 schreef camaron het volgende:
Bijdragen aan studies (die modules)? Vind ik helemaal niet logisch.
Natuurlijk moet een huisarts zijn kennis op pijl houden maar dat is inherent aan het vak (of ben ik nou gek?)
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |