Gister dacht sirolf dat het was omdat ze in alle steden al 3 steden al een keer geweest zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef musicfreakyme het volgende:
Is de reden dat Belgie stopt met SR echt omdat ze denken dat ze niet meer over het bedrag heen kunnen?
Rare reden, dat is toch het uiteindelijke doel niet? Leuk natuurlijk als het wel gebeurt maar met minder nemen ze geen genoegen?
UPC veranderde opeens 101tv in Cultura24, ik zit de hele dag lekker te kijken... Zetten ze alles nu al in het thema van de Top2000...quote:
wehehehe, kom je daar aan met Gerard Joling en Barbie van Oh Oh Cherso....quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK REGEL EEN MIET EN GRIET VOOR JE
Ohquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
UPC veranderde opeens 101tv in Cultura24, ik zit de hele dag lekker te kijken... Zetten ze alles nu al in het thema van de Top2000...
IK KRIJG LEKKER EEN MEET EN GREET MET GIEL HAAHHAH ONELOVE <333quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, kom je daar aan met Gerard Joling en Barbie van Oh Oh Cherso....
Hahaquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gister dacht sirolf dat het was omdat ze in alle steden al 3 steden al een keer geweest zijn.
Haha wat tof! Alleen klinkt Martin Gaus niet echt als zichzelfquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:50 schreef miieejj het volgende:
!! is livin doll geweest ?!?!![]()
youtube filmpje ??
nee, je krijgt een MIET (joling) en een GRIET (Barbie)....quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
IK KRIJG LEKKER EEN MEET EN GREET MET GIEL HAAHHAH ONELOVE <333
Dat nummer is toch pas vorige week of zo gemaakt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef JaneDoe het volgende:
nogmaals: ze hadden beter lost boy als themasong kunnen kiezen dan ilse
veel passender
Ben je je al aan het masturberen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef Paul het volgende:
IK GA EFFF OFFLINE FF GENIETEN VAN GIEL OP DE TV ONELOVE <333
Ja klopt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat nummer is toch pas vorige week of zo gemaakt?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
het bestond al, maar is tekstueel wat aangepast voor SR. wanneer dat precies is gebeurd weet ik eigenlijk niet....quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat nummer is toch pas vorige week of zo gemaakt?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |