Er is al lang een tweede, vanaf woensdag ofzo. Achter waar timur nu staat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:08 schreef Swomp het volgende:
[..]
De 3e al ? Heb ik die 2e gemist dan ?
Was me serieus nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er is al lang een tweede, vanaf woensdag ofzo. Achter waar timur nu staat.
Het is ook gewoon 'leuk' om het huis een keertje te hebben gezienquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Terwijl je ook gewoon je geld kan storten, ben je ook klaar. Kom je alleen niet op tv.
Dat vind ik ook. Daarom ga ik volgend jaar ook wel kijken bij het huis.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook gewoon 'leuk' om het huis een keertje te hebben gezien
Ik ben in Eindhoven ff wezen kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Daarom ga ik volgend jaar ook wel kijken bij het huis.
Dat is waar. Ben er ook langs gegaan nu in mijn oude stad staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook gewoon 'leuk' om het huis een keertje te hebben gezien
Ja, maar ik denk dat er niet veel was uitgekomen als je dat niet zou doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:14 schreef CindieY het volgende:
Wanneer leren radio- en tv-lui eens dat je geen gesloten vragen moet stellen aan kinderen?
Bij de meeste kinderen komt er juist niet veel uit als je alleen van die ja/nee-vragen gaat stellen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat er niet veel was uitgekomen als je dat niet zou doen.
Als ie hier om de hoek zou staan ging ik ook wel een paar keer kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik denk dat ik volgend jaar elke dag wel even ga.
Ja dat snap ik, maar het begon al met dat hij helemaal niks durfde te zeggen, nu heeft hij er nog tenminste ja en nee en krentenbol uitgekregenquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij de meeste kinderen komt er juist niet veel uit als je alleen van die ja/nee-vragen gaat stellen.
Gerard heeft zelf kinderen, dus hij zou het moeten weten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij de meeste kinderen komt er juist niet veel uit als je alleen van die ja/nee-vragen gaat stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |