Ja he!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopen dat ie nog even een kneiterplaat draait. Timur vind ik qua platen toch beter...
Idd, alsof de dj's bepalen wat ze draaienquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou even de redactie ook daarop aanspreken en niet alleen de DJ's.
Eens, maar het valt wel op...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou even de redactie ook daarop aanspreken en niet alleen de DJ's.
Tiny Little Big Bandquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef Cee het volgende:
Zo. Nog wat gemist? Volgens mij is Waylon wel een gezellige slaapgast of niet?
Ik denk dat de redactie wel rekening houdt met de voorkeuren van de DJ's en wellicht dat ze een paar nummers ook zelf kiezen. Ik vind het bij de ene dj niet beter of slechter dan bij de andere trouwens, maar ik heb nou eenmaal een brede smaakquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar het valt wel op...
haal gezellig en slaap er vanaf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef Cee het volgende:
Midden boven http://seriousrequest.3fm.nl/quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef FL_Freak het volgende:
Dit nummer nu! Hoe heet die ook alweer?
Geen idee, ik begin net met actief luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef Cee het volgende:
dat heeft meer te maken met dat ie 's ochtends geplanned staat en dat je in de ochtendplanning moeilijk aan kunt komen met allemaal aangevraagde rockballads.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopen dat ie nog even een kneiterplaat draait. Timur vind ik qua platen toch beter...
Komt ie niet dan??quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef richdekk het volgende:
Nou als john bakker niet lam langs komt? Dan ga ik maar lam naar bed!!!
Ik heb ook een brede smaak, maar er zijn wel een paar 3fm-dj's die mijn smaak niet bepaald delen. Ik kan die van Paul Rabbering het meest waarderen denk ik zo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie wel rekening houdt met de voorkeuren van de DJ's en wellicht dat ze een paar nummers ook zelf kiezen. Ik vind het bij de ene dj niet beter of slechter dan bij de andere trouwens, maar ik heb nou eenmaal een brede smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |