quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind die twee mensen die die updates doen ook echt fucking saai en nep.
Dit lijkt erg op: "Achtbaan1 is voor mij te intens"quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:02 schreef Waalwijker het volgende:
Die huiskamerconcerten zijn best wel treurig.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:05 schreef Waalwijker het volgende:
Daar in Eindhoven gingen ze voor 1 miljoen toch? 't is 28.000.
Slaap ze anonimusquote:
Ga jij dr staan danquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:06 schreef Cliffy het volgende:
Als Eindhovenaar schaam ik me diep voor voor die aanfluiting op de markt
Het is gewoon zo jammer. Zoiets als een U2 coverband die in de HMH gaat staan terwijl U2 zelf in de ArenA aan het optreden is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:06 schreef Cliffy het volgende:
Als Eindhovenaar schaam ik me diep voor voor die aanfluiting op de markt
Konden beter koekjes gaan verkopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:05 schreef Waalwijker het volgende:
Daar in Eindhoven gingen ze voor 1 miljoen toch? 't is 28.000.
Je moet ze ook goed zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:04 schreef Cee het volgende:
Filmen ze expres het publiek niet bij Serieuzzzzz live?
Ongeveer anderhalf jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft iemand ENIG idee wanneer het originele gesprek met die 'bye bye man'-gozer was? Ben wel benieuwd.
Top, ga ik zo vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ongeveer anderhalf jaar geleden.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt erg op: "Achtbaan1 is voor mij te intens"
Zolang het geld binnen blijft komen en de pleinen dag en nacht vol staan zie ik geen reden om te stoppen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:08 schreef Waalwijker het volgende:
"Ik weet niet hoe lang het bij jullie nog duurt." Vóel die connectie tussen de twee huizen.
Geen idee maar hij heet Dimitri, volgens mij is het langer geleden dan anderhalf jaar in elk geval.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft iemand ENIG idee wanneer het originele gesprek met die 'bye bye man'-gozer was? Ben wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |