Iedere DJ doet dat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Maar leg me eens uit waarom jullie je nooit ergeren aan Michiel Veenstra, hij doet zo theatraal met z'n gekke bekkies in de camera
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weggesleept door de bewaking![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
er zat een kont tegen het raam aangeplakt, die wordt hardhandig afgevoerd
Komt er nog een fok tv item van Stefan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
er zat een kont tegen het raam aangeplakt, die wordt hardhandig afgevoerd
Ik erger me tegenwoordig ook aan Michiel met z'n zelfde grapjes de heeeeeeeeeele tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Maar leg me eens uit waarom jullie je nooit ergeren aan Michiel Veenstra, hij doet zo theatraal met z'n gekke bekkies in de camera
Hiero. Lift mee op het succes van Ekdom door hetzelfde gedrag te vertonen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
had je z'n laatste al gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt er nog een fok tv item van Stefan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Michiel is gewoon een oprechte enthousiaste programmamaker die anderen ook de ruimte geeft om hun moment te pakken... dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Giel Beelen die alleen maar zichzelf belangrijk vindtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
En Domien is daar weer een exponent vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hiero. Lift mee op het succes van Ekdom door hetzelfde gedrag te vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |