Hoelang heb je erover gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:47 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Paar minuten maar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoelang heb je erover gedaan?
bah je gooit toch geen fernandes bij bubbels das sund van de fernandesquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Ow ik wens jullie veel liefde en geluk in het nieuwe jaar. En fijne kerstdagen met veel fernandes.
Trouwens spoom met fernandes is lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fernandes met sorbetijs erin...klinkt raar at het 2 jaar geleden met kerst..omdat ik nog geen 16 was xD.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
bah je gooit toch geen fernandes bij bubbels das sund van de fernandes
toen ik 14 was zat ik al aan de breezer hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fernandes met sorbetijs erin...klinkt raar at het 2 jaar geleden met kerst..omdat ik nog geen 16 was xD.
geen sociaal leven om kerst mee te vieren ?quote:
Nee morgen pas.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:27 schreef gers het volgende:
[..]
geen sociaal leven om kerst mee te vieren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |