Boetes

. Never nooit niet dat ik zomaar een boete ga vangen, kan ik net zo goed m'n geld meteen door midden scheuren. Alleen 2x bekeurd voor achter op een scooter zitten zonder helm á ¤60, de eerste keer na amper 50 meter rijden

. Heb gewoon precies extra gewerkt voor ik dat bedrag, want ik kon het anders niet over m'n hart verkrijgen

.
Een keer wel ziek geluk gehad, vind ik wel een cool story eigenlijk

. Ik stapte achter op de Vespa van de Blueberry-chick (

) op Leidseplein/Max Eeuweplein, komt er ineens een agent op een fiets aansprinten om me staande te houden. Ik zeg tegen haar van planken met die hap, probeert hij nog zo hard als 'ie kan achter ons aan te fietsen

. Hij versterking oproepen natuurlijk en binnen no time een halve colonne achter ons aan, ik zeg zo tegen haar van 'drop mij hier, en pomp 'm weg'. dus zij dropt mij bij een brug (bij Rijksmuseum voor de kenners) en ik loop met m'n beste pokerface rustig weg en neem plaats op een bankje langs het water, met uitzicht op die brug.
Ik zie agenten aan random mensen vragen of ze mij hebben gezien, tot ze bij mij uitkomen

. Vraagt de hoofdagent (leek me) of ik die gast van net was. "Hoezo?", vraag ik. "Nou, je voldoet aan ons signalement". M'n pokerface verdubbelt. "Welke dan, als ik vragen mag?". "Een getinte jongen met krullen en een bontkraag"

. Ik ontken natuurlijk, zegt hij ineens van "ik hou van eerlijke mensen". Toen begin ik te twijfelen. Ik denk fuck it, ik zeg "ok, ik was het meneer

".
Zegt hij "ok, ga maar". Ik zeg "goedemiddag, heren" en ik loop precies zo weg:
![leo-strut.jpg]()
Geen boete gehad niks, terwijl ik achterop zat zonder helm én wegreed voor de politie toen ze me staande wilden houden

. Die hoofdagent moet hebben geneukt ofzo, want die 5 andere dudes om keken kankervol onbegrip en waren ready to fuck a nigga up

.
Sorry voor het lange verhaal vol smileys, maar ik moest het toch even uittypen

.