abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106000498
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Juminelle het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis want teen gebroken ;(
Aaaah beterschap! Zo kut om je teen te kneuzen/breken! In je bed ook echt :') Welke is het? Ah wat boeit het ze zijn allemaal kut. Eerste gymles in de eerste klas in het eerste kwartier van mijn eerste schooldag moest mijn teen er ook meteen aan geloven, goeien binnenkomer! Zware kneuzing, liep kut :')

Party pompings met oud en nieuw gaat jou gewoon lukken hoor :7
pi_106000591
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef Phantomesse het volgende:
Ein gutenmittag!

Ik heb besloten dat Duits wel bij je algemene kennis hoort dus ik ga het toch maar eens leren.
Ik wil je wel bijles geven :).
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Juminelle het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis want teen gebroken ;(
Beterschap ;(.
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:38:23 #103
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106000778
Ik ben nog steeds mijn bed niet uit gekomen :')
pi_106000779
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Ik wil je wel bijles geven :).

[..]

Beterschap ;(.
Duits is zo'n ding dat je gaanderweg gewoon oppakt :P Genoeg Duits lullen en genoeg verbeterd worden, het laatste vooral :P Zo heb ik hier op Fok! de Nederlandse grammatica onder de knie gekregen :')
pi_106000799
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Duits is zo'n ding dat je gaanderweg gewoon oppakt :P Genoeg Duits lullen en genoeg verbeterd worden, het laatste vooral :P Zo heb ik hier op Fok! de Nederlandse grammatica onder de knie gekregen :')
Volgens mij heeft FOK! mijn spelling en grammatica alleen maar negatief beïnvloed :').
pi_106000931
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben nog steeds mijn bed niet uit gekomen :')
Luie Afghani! Ik heb een nieuwe bijnaam voor je: Afghanja _O_.
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Volgens mij heeft FOK! mijn spelling en grammatica alleen maar negatief beïnvloed :').
Bij mij juist positief, je ziet 2981x per dag hoe het níet moet :P.
pi_106000969
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:28 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Aaaah beterschap! Zo kut om je teen te kneuzen/breken! In je bed ook echt :') Welke is het? Ah wat boeit het ze zijn allemaal kut. Eerste gymles in de eerste klas in het eerste kwartier van mijn eerste schooldag moest mijn teen er ook meteen aan geloven, goeien binnenkomer! Zware kneuzing, liep kut :')

Party pompings met oud en nieuw gaat jou gewoon lukken hoor :7
Dankje! Het is m'n kleine teen. Heb je ook echt weken niet gelopen toen, of viel het allemaal wel mee? Mezelf kennende loop ik over een week al weer blij rond te huppelen :')

quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Phantomesse het volgende:
Zo heb ik hier op Fok! de Nederlandse grammatica onder de knie gekregen :')
Herkenbaar :D Ik praat hier ook heel anders dan normaal :')
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_106001075
Jumi balen zeg! Beterschap ;( O+ Nog bedankt voor je tip van hypebazaar, ze verkopen er coca cola vanilla O+ O+
All good things are wild and free.
pi_106001129
Beterschap jumi!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_106001140
Thanks y'all :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
Jumi balen zeg! Beterschap ;( O+ Nog bedankt voor je tip van hypebazaar, ze verkopen er coca cola vanilla O+ O+
:o Echt? Dat heb ik heel niet zien staan!

Waren die jurkjes daar nog wat?
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:51:42 #111
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106001209
Die coca cola vanille lijkt net op een imitatie product :')
pi_106001237
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dankje! Het is m'n kleine teen. Heb je ook echt weken niet gelopen toen, of viel het allemaal wel mee? Mezelf kennende loop ik over een week al weer blij rond te huppelen :')

Oh dus de rest kun je nog wel enigzins gebruiken, bij mij was het die naast mijn grote teen, zwaar gekneusd, netaan niet gebroken. Maar die teen kon ik dus niet buigen en daardoor liep ik een aantal weken als een piraat :') Het is alleen al zo lang geleden dat ik niet meer weet van hoe of wat.

quote:
Herkenbaar :D Ik praat hier ook heel anders dan normaal :')
Ik probeer de grammatica en interpunctie overal wel toe te passen eigenlijk. Ik zeg soms in het echt ook 'Echter' ;(
pi_106001330
Called it van die kleine teen _O- dat is ook echt een nutteloze teen bijna, alleen maar pijn aan
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:55:58 #114
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106001372
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Oh dus de rest kun je nog wel enigzins gebruiken, bij mij was het die naast mijn grote teen, zwaar gekneusd, netaan niet gebroken. Maar die teen kon ik dus niet buigen en daardoor liep ik een aantal weken als een piraat :') Het is alleen al zo lang geleden dat ik niet meer weet van hoe of wat.

[..]

Ik probeer de grammatica en interpunctie overal wel toe te passen eigenlijk. Ik zeg soms in het echt ook 'Echter' ;(
Dat hoor ik wel vaker, volgens mij gebruik ik het ook :')
pi_106001620
Die hypebazaar, ik ging zo googlen:

Ze hebben online alleen maar schoenen, maar in het echt nog veel meer? Of keek ik verkeerd :D

Want er zit er ook eentje in Eindhoven :P
pi_106001663
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef Maisnon het volgende:
Die hypebazaar, ik ging zo googlen:

Ze hebben online alleen maar schoenen, maar in het echt nog veel meer? Of keek ik verkeerd :D

Want er zit er ook eentje in Eindhoven :P
Ja klopt :P In de winkels verkopen ze ook kleding en boeken, maar online niet.
pi_106001768
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker, volgens mij gebruik ik het ook :')
Kutwoorden wel :P

Mijn hele verklaring toen ik gearresteerd was stond vol met dergelijke woorden :') die man dacht dat ik dat deed omdat het een verklaring was en ik slim over wilde komen maar ik gebruik die woorden gewoon echt ;(

Hij vertaalde alles de hele tijd naar dummietaal, zo hinderlijk :') Heb twee uur in zijn kantoortje gezeten tot de verklaring mijnziens goedgekeurd was, in mijn eigen woorden. Nare kutvent die mij dom over wilt laten komen jegens de rechter die het verslag leest. :r
pi_106001833
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Kutwoorden wel :P

Mijn hele verklaring toen ik gearresteerd was stond vol met dergelijke woorden :') die man dacht dat ik dat deed omdat het een verklaring was en ik slim over wilde komen maar ik gebruik die woorden gewoon echt ;(

Hij vertaalde alles de hele tijd naar dummietaal, zo hinderlijk :') Heb twee uur in zijn kantoortje gezeten tot de verklaring mijnziens goedgekeurd was, in mijn eigen woorden. Nare kutvent die mij dom over wilt laten komen jegens de rechter die het verslag leest. :r
Ja nou ben ik wel benieuwd naar waarom je gearresteerd was _O-
pi_106002048
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:10 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja nou ben ik wel benieuwd naar waarom je gearresteerd was _O-
Ok.

Was hier voor de kroeg, ik wilde mijn fiets gaan pakken maar er stond een politiepaard naast. Ik ging dat paard aaien want ik vind die beesten echt geniaal, zo groot doch sierlijk doch onder controle en niet bang als normale paarden. Ik dus dat paard aaien, maar blijkbaar stond er achter me ergens een popotje mensen weg te sturen, ik had dit niet door. Dus opééns uit het niets word ik door hem aangevallen :') Hij probeerde me de hele tijd naar de grond te duwen maar dat lukte nietecht, 5 keer heeft hij me op mijn keel geduwd maar ik wou niet neergaan, wel bijna/half steeds maar stond weer op want hell no dat ik ga liggen. Hij riep dat ik op moest rotten, en dat probeerde ik ook, maar ik kon nergens heen :') Ene kant stond een muur en de rest werd geblokkeerd door dat paard dus ik kon eigenlijk nergens heen. Toen vond hij maar dat ik aangehouden was :')

Ik nog tegen mijn vrienden van ja kom over 3 uur bij het bureau want ik ben dan weer vrij, ze kunnen me niet vasthouden, heb niks gedaan.

Uiteindelijk toch wel 12 uur in hechtenis geweest :') voor het 'niet opvolgen van een ambtelijk bevel' terwijl ze eerst zeiden datik voor mishandeling zat. Toen uit de beelden bleek dat dat niet zo was hebben ze het maar op negren van een bevel (dat ik niet gehoord en dus ook niet genegeerd heb).

Ik wilde hier bezwaar tegen maken maar mijn advocate zei dat ik dat waarschijnlijk toch zou verliezen en dan alleen maar extra kosten en kans op een strafblad zou krijgen.

Fine: ¤250,-
pi_106002160
Pff wat stom en wat een overdreven actie ook van die agent uit t niets.

Verder dan een boete voor geen achterlicht terwijl ik dacht dat ie aan was en er ondertussen allemaal lichtloze mensen voorbij fietsten, kom ik niet :')
pi_106002425
Beter wel, brave dame :D

Van al het geld dat ik aan boetes heb betaald had ik op vakantie kunnen gaan.

Lecturama, begin er nooit aan. Ooit ingeschreven voor een cursus digitale ftografie :') De totaalkosten van dat pakket zou zo'n 180 euro zijn. Prima, dacht ik... was het 180 euro PER PAKKET! Waar je er heel veel van krijgt, dus ik kwam daar een beetje laat achter, had al een stuk of 5 a 6 pakketten ontvangen :') Heb ik bij de bank de laatste incasso's terug geeist (krengen bleven elke paar dagen geld van mijn rekening afschrijven), ze geblokkeerd en toen kreeg in aanmaningen die ik niet betaalde omdat FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Toen ook direct uitgeschreven, krijg ik opeens een brief thuis dat ik, bovenop de aanmaningen óók nog even 360 euro over moest maken voor 'gemaakte kosten' zonder acceptgiro eraan :') WAT.

Uiteindelijk wel een deel terug gekregen van rechtsbijstandverzekering gelukkig maar lecturama heeft me in totaal rond de 1200 euro gekost aan een paar kankerpakketten. Het enige wat ik ervan nog gebruik is de usb-hub de in 1 van de pakketten zat.

Ik had van dat geld gewoon een heel schooljaar op het MBO kunnen betalen :P
pi_106002457
Phantom, waar kan je jezelf niet verkiesbaar stellen voor die verkiezingen? :')
  zaterdag 24 december 2011 @ 15:29:19 #123
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106002471
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef Phantomesse het volgende:
Beter wel, brave dame :D

Van al het geld dat ik aan boetes heb betaald had ik op vakantie kunnen gaan.

Lecturama, begin er nooit aan. Ooit ingeschreven voor een cursus digitale ftografie :') De totaalkosten van dat pakket zou zo'n 180 euro zijn. Prima, dacht ik... was het 180 euro PER PAKKET! Waar je er heel veel van krijgt, dus ik kwam daar een beetje laat achter, had al een stuk of 5 a 6 pakketten ontvangen :') Heb ik bij de bank de laatste incasso's terug geeist (krengen bleven elke paar dagen geld van mijn rekening afschrijven), ze geblokkeerd en toen kreeg in aanmaningen die ik niet betaalde omdat FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Toen ook direct uitgeschreven, krijg ik opeens een brief thuis dat ik nog even 360 euro over moest maken :') WAT.

Uiteindelijk wel een deel terug gekregen van rechtsbijstandverzekering gelukkig maar lecturama heeft me in totaal rond de 1200 euro gekost aan een paar kankerpakketten. Het enige wat ik ervan nog gebruik is de usb-hub de in 1 van de pakketten zat.

Ik had van dat geld gewoon een heel schooljaar op het MBO kunnen betalen :P
Meid toch :*
pi_106002488
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef Juminelle het volgende:
Phantom, waar kan je jezelf niet verkiesbaar stellen voor die verkiezingen? :')
Geen idee, waarvoor ben jij genomineerd? Lekkerste Fokster? Ideale schoondochter? :D
pi_106002518
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Geen idee, waarvoor ben jij genomineerd? Lekkerste Fokster? Ideale schoondochter? :D
Nah zijn geen nominaties, maar ik ben een aantal keer genoemd als lekkerste KLB-chick bij die KLB verkiezingen :') Jij en Mais ook trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')