Aaaah beterschap! Zo kut om je teen te kneuzen/breken! In je bed ook echtquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Juminelle het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis want teen gebroken
Ik wil je wel bijles gevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef Phantomesse het volgende:
Ein gutenmittag!
Ik heb besloten dat Duits wel bij je algemene kennis hoort dus ik ga het toch maar eens leren.
Beterschapquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Juminelle het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis want teen gebroken
Duits is zo'n ding dat je gaanderweg gewoon oppaktquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik wil je wel bijles geven.
[..]
Beterschap.
Volgens mij heeft FOK! mijn spelling en grammatica alleen maar negatief beïnvloedquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Duits is zo'n ding dat je gaanderweg gewoon oppaktGenoeg Duits lullen en genoeg verbeterd worden, het laatste vooral
Zo heb ik hier op Fok! de Nederlandse grammatica onder de knie gekregen
Luie Afghani! Ik heb een nieuwe bijnaam voor je: Afghanjaquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben nog steeds mijn bed niet uit gekomen
Bij mij juist positief, je ziet 2981x per dag hoe het níet moetquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FOK! mijn spelling en grammatica alleen maar negatief beïnvloed.
Dankje! Het is m'n kleine teen. Heb je ook echt weken niet gelopen toen, of viel het allemaal wel mee? Mezelf kennende loop ik over een week al weer blij rond te huppelenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaaah beterschap! Zo kut om je teen te kneuzen/breken! In je bed ook echtWelke is het? Ah wat boeit het ze zijn allemaal kut. Eerste gymles in de eerste klas in het eerste kwartier van mijn eerste schooldag moest mijn teen er ook meteen aan geloven, goeien binnenkomer! Zware kneuzing, liep kut
![]()
Party pompings met oud en nieuw gaat jou gewoon lukken hoor
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Phantomesse het volgende:
Zo heb ik hier op Fok! de Nederlandse grammatica onder de knie gekregen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
Jumi balen zeg! Beterschap![]()
Nog bedankt voor je tip van hypebazaar, ze verkopen er coca cola vanilla
![]()
Oh dus de rest kun je nog wel enigzins gebruiken, bij mij was het die naast mijn grote teen, zwaar gekneusd, netaan niet gebroken. Maar die teen kon ik dus niet buigen en daardoor liep ik een aantal weken als een piraatquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dankje! Het is m'n kleine teen. Heb je ook echt weken niet gelopen toen, of viel het allemaal wel mee? Mezelf kennende loop ik over een week al weer blij rond te huppelen
Ik probeer de grammatica en interpunctie overal wel toe te passen eigenlijk. Ik zeg soms in het echt ook 'Echter'quote:HerkenbaarIk praat hier ook heel anders dan normaal
Dat hoor ik wel vaker, volgens mij gebruik ik het ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh dus de rest kun je nog wel enigzins gebruiken, bij mij was het die naast mijn grote teen, zwaar gekneusd, netaan niet gebroken. Maar die teen kon ik dus niet buigen en daardoor liep ik een aantal weken als een piraatHet is alleen al zo lang geleden dat ik niet meer weet van hoe of wat.
[..]
Ik probeer de grammatica en interpunctie overal wel toe te passen eigenlijk. Ik zeg soms in het echt ook 'Echter'
Ja kloptquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef Maisnon het volgende:
Die hypebazaar, ik ging zo googlen:
Ze hebben online alleen maar schoenen, maar in het echt nog veel meer? Of keek ik verkeerd
Want er zit er ook eentje in Eindhoven
Kutwoorden welquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, volgens mij gebruik ik het ook
Ja nou ben ik wel benieuwd naar waarom je gearresteerd wasquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kutwoorden wel
Mijn hele verklaring toen ik gearresteerd was stond vol met dergelijke woordendie man dacht dat ik dat deed omdat het een verklaring was en ik slim over wilde komen maar ik gebruik die woorden gewoon echt
![]()
Hij vertaalde alles de hele tijd naar dummietaal, zo hinderlijkHeb twee uur in zijn kantoortje gezeten tot de verklaring mijnziens goedgekeurd was, in mijn eigen woorden. Nare kutvent die mij dom over wilt laten komen jegens de rechter die het verslag leest.
Ok.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja nou ben ik wel benieuwd naar waarom je gearresteerd was
Meid tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef Phantomesse het volgende:
Beter wel, brave dame
Van al het geld dat ik aan boetes heb betaald had ik op vakantie kunnen gaan.
Lecturama, begin er nooit aan. Ooit ingeschreven voor een cursus digitale ftografieDe totaalkosten van dat pakket zou zo'n 180 euro zijn. Prima, dacht ik... was het 180 euro PER PAKKET! Waar je er heel veel van krijgt, dus ik kwam daar een beetje laat achter, had al een stuk of 5 a 6 pakketten ontvangen
Heb ik bij de bank de laatste incasso's terug geeist (krengen bleven elke paar dagen geld van mijn rekening afschrijven), ze geblokkeerd en toen kreeg in aanmaningen die ik niet betaalde omdat FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Toen ook direct uitgeschreven, krijg ik opeens een brief thuis dat ik nog even 360 euro over moest maken
WAT.
Uiteindelijk wel een deel terug gekregen van rechtsbijstandverzekering gelukkig maar lecturama heeft me in totaal rond de 1200 euro gekost aan een paar kankerpakketten. Het enige wat ik ervan nog gebruik is de usb-hub de in 1 van de pakketten zat.
Ik had van dat geld gewoon een heel schooljaar op het MBO kunnen betalen
Geen idee, waarvoor ben jij genomineerd? Lekkerste Fokster? Ideale schoondochter?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef Juminelle het volgende:
Phantom, waar kan je jezelf niet verkiesbaar stellen voor die verkiezingen?
Nah zijn geen nominaties, maar ik ben een aantal keer genoemd als lekkerste KLB-chick bij die KLB verkiezingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geen idee, waarvoor ben jij genomineerd? Lekkerste Fokster? Ideale schoondochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |