Drogequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De naam weet ik niet meer. Was een Argentijnse rode wijn.
Hij was nog best zoet.quote:
zo'n lelijke kersttruiquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit hier trouwens lekker in mn ijsberentrui te chillen, die is echt zo lekker warm
Hehe nah, ik ben gisternacht wel gewoon naar dat feestje gegaan, maar ben nog een beetje brakkies nu dus ik blijf lekker thuisquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Lol Jumi, heb je t bijltje erbij neergeled toen ze na 2 uur nog niet kwamen opdagen
Ah nice. Ik heb een of andere goedkope AH wijn, maar die is echt goed te drinkenquote:
neem een biertje mee is nog chillerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef krioro het volgende:
Ik ga zo een warme douche nemen. En dan verder niks behalve muziek en zo.
Slobberwijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef Juminelle het volgende:
Ah nice. Ik heb een of andere goedkope AH wijn, maar die is echt goed te drinken
quote:
Nee, ik drink geen alcohol.quote:[..]
neem een biertje mee is nog chiller
nee man die blijft lekker koudquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan word dat bier toch lauw mafketel
Scotch in bad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan word dat bier toch lauw mafketel
Have fun, lemme know hoe je SF vond.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Well, I'm off! PartytimeTot morgen en goedennacht allen
Have fun Vasjequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Well, I'm off! PartytimeTot morgen en goedennacht allen
Ehm, geen flauw idee? Die ken ik niet denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Have fun, lemme know hoe je SF vond.
Jumi, hoe heten die Nikes met die rode kunststof zooi in de zijkant van de zool? Ik pijnig mijn brein maar kan er maar niet op komen.
Al gevonden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ehm, geen flauw idee? Die ken ik niet denk ik
DM Sinji!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde even weten hoe duur ze waren.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |