quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Juminelle die chubby is. Dat is als een nuchtere Sala, een rustige Phantomesse, een skere dWc, Chocolatebear met gare grappen, een swagloze Sinji, een optimistische Vaseline_, een norse Jackie.. you catch my drift
.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Juminelle die chubby is. Dat is als een nuchtere Sala, een rustige Phantomesse, een skere dWc, Chocolatebear met gare grappen, een swagloze Sinji, een optimistische Vaseline_, een norse Jackie.. you catch my drift
.
WAT ZEG JIJ OVER MIJquote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Kom maar met mij stoeienquote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ OVER MIJNigga wanna fight huh?
Dus je kan er echt dronken van worden ookquote:Op maandag 26 december 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt lekker! Ik heb ze in 1x naar binnen geschrokt en toen kwam het ineens keihard aan in m'n hoofd
Ik win met gemak van je!quote:
Naja, je proeft eerst die winegums en na 3/4 sec proef je vodka. Maar wel lekkerquote:Op maandag 26 december 2011 16:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dus je kan er echt dronken van worden ookproef je de wdk heel erg als je erop bijt??
Dan moet je wel 2 zakken erinpleuren ofzo hequote:Op maandag 26 december 2011 17:04 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net gegoogled, ik ga het misschien morgen maken en woensdag is een vriend jarig dus dan iedereen ''snoepjes'' geven
halve liter vodka en 2 haribo zakken is vast genoegquote:Op maandag 26 december 2011 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik win met gemak van je!
[..]
Naja, je proeft eerst die winegums en na 3/4 sec proef je vodka. Maar wel lekker
[..]
Dan moet je wel 2 zakken erinpleuren ofzo he
Inderdaad, ik heb op 1 zak beertjes plusminus 200 ml vodka genomen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
halve liter vodka en 2 haribo zakken is vast genoeg
Met je "spierballen"quote:Op maandag 26 december 2011 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik win met gemak van je!
[..]
Naja, je proeft eerst die winegums en na 3/4 sec proef je vodka. Maar wel lekker
[..]
Dan moet je wel 2 zakken erinpleuren ofzo he
hey blackiebrownquote:
jij ook braahhquote:
Astagfiroellah dat jij seks voor het huwelijk hebt. Is haram. Sjafakallah.quote:Op maandag 26 december 2011 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
Zo geil eh, dat soppende fluid-opbouwende geluid dat een kutje maakt als je haar op een bepaalde manier neukt.
Vind jij dat geluid geiler ja? Ik meer het gevoel, dat 'ie van halfsoepel naar een goed geoliede machine er in- en uit glijdtquote:Op maandag 26 december 2011 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
Zo geil eh, dat soppende fluid-opbouwende geluid dat een kutje maakt als je haar op een bepaalde manier neukt.
Moet kunnen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Astagfiroellah dat jij seks voor het huwelijk hebt. Is haram. Sjafakallah.
Oh man, ze is meestal sneller klaar dan ik.quote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind jij dat geluid geiler ja? Ik meer het gevoel, dat 'ie van halfsoepel naar een goed geoliede machine er in- en uit glijdt. Tot je de pussyjuice op je bovenbenen voelt spetteren (als zij je rijdt, that is)
![]()
kom hier haatbaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |