Nicequote:Op maandag 26 december 2011 01:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Auw minder, volgend jaar regel ik bij mijn oom een extra stoel voor je, nu ga ik kankerlekker chillen met mijn dikke buik.
Hier nog een hoor! Smerige shitquote:Op maandag 26 december 2011 09:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind gluhwein zeker als enige hier niet lekker
#foreveralone
Have fun titi.quote:Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier nog een hoor! Smerige shit![]()
Zo ik ben weer onderweg voor vreetdag nummer 2
Je weet nikssssssssssss.quote:
Het waait hier keihardquote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
gluhwein is lekkahrrals het ijskoud is buiten
Ik ben bijna niet buitenquote:
Feed ya lovehandlesquote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben bijna niet buitenzit overal binnen te vreten. Ben alleen buiten voor het stukje naar de auto
Ghehe, lekker buitenlands eten ofwa?quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben bijna niet buitenzit overal binnen te vreten. Ben alleen buiten voor het stukje naar de auto
Mhmm heb al braziliaans gegeten, nederlandse sandwiches voor brunch met zelfgemaakte saladesquote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe, lekker buitenlands eten ofwa?
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
gluhwein is lekkahrrals het ijskoud is buiten
Echt lekker! Ik heb ze in 1x naar binnen geschrokt en toen kwam het ineens keihard aan in m'n hoofdquote:Op maandag 26 december 2011 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mhmm heb al braziliaans gegeten, nederlandse sandwiches voor brunch met zelfgemaakte saladesen vanavond de finisher surinaams. En overal zo veel bonbons waahh... Ben echt een fatty nu :p.
Hoe waren je vodka gummiberen trouwens??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |