Ahahah what the fuckquote:Op zondag 25 december 2011 02:11 schreef Juminelle het volgende:
http://dollforum.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=31921
Ik moest een beetje huilen van binnen na het lezen van dit topic
Me likeyquote:Op zondag 25 december 2011 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Aan tafel net.
[ afbeelding ]
En nu weer verder genieten, fijne avond y'all.
Awhhhh yeahhh wanneer.quote:Op zondag 25 december 2011 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Naisssss, 50 euro gekregen van m'n opaIk trakteer op wiet en drank!
Compsognatus zijn die kleine kut beesten uit Jurassic Park II, die wonderbaarlijk alleen in groepen aanvallen en alleen niks durven.quote:
Jij hebt dus wel lekker gegeten zo te horen!quote:Op maandag 26 december 2011 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijnen, Whisky's, Fazanten, Spek, Zuurkool, Cranberry, Gezelligheden, VOLPROPPINGS TOT JE GAAT KOTSEN!.
Ik hou van mijn familie.
Mijn oom is een fucking meesterkok.quote:Op maandag 26 december 2011 00:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel lekker gegeten zo te horen!
Jaloers
Dat eten was gewoon een huillachje waard, eerste 2 gangen was echt poep. 3e gang was nog enigszins te vreten maar voor de rest. Had liever met surinamers willen eten op zo'n avond!quote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn oom is een fucking meesterkok.En mijn neef is de keizer der komische verhalen. Overtreft zijn vader (betreffende meesterkok) zelfs.
Wat scheelde er bij jou meisje?
Details, ik wil ze.quote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat eten was gewoon een huillachje waard, eerste 2 gangen was echt poep. 3e gang was nog enigszins te vreten maar voor de rest. Had liever met surinamers willen eten op zo'n avond!
1ste gang: Garnalen met cocktailsaus op een bedje van sla. (kankergore zelfgemaakte cocktailsaus die overal opzat en ik dus de garnalen niet meer proefde)quote:
Auw minder, volgend jaar regel ik bij mijn oom een extra stoel voor je, nu ga ik kankerlekker chillen met mijn dikke buik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1ste gang: Garnalen met cocktailsaus op een bedje van sla. (kankergore zelfgemaakte cocktailsaus die overal opzat en ik dus de garnalen niet meer proefde)
2e gang: zelf getrokken bouillon met een eidooier erin (smaak was heel flauw en ik hou al niet van bouillon)
3e gang: Goulash van lamsvlees met aardappels, sla en sperziebonen
met daarbij stoofpeertjes van mama, die trouwens wel![]()
zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |