SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!full stops and exclamation marks![]()
Ja zat al sinds gisteren te wachten omdat ik een keer een thema had.
full stops and exclamation marks![]()
OP kaper
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Had hem eergisteren al binnen gehaald, vind hem de minste van de 3.quote:
Ben nog nooit in home geweest er word toch house en techno gedraaid dus sowieso bijna geen mocros![]()
![]()
first world problemsquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht, feest begint pas 12 uur en ik haat wachtenIk begin dan serieus een beetje moe te worden
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Dat heb ik nou nooit. Voordeel van altijd te laat zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht, feest begint pas 12 uur en ik haat wachtenIk begin dan serieus een beetje moe te worden
Nee home is echt kut..Het is echt uitgestorven daar, elke x dat ik daar ben geweest was het zo rustig. Hooguit 50 manquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had hem eergisteren al binnen gehaald, vind hem de minste van de 3.
Ben nog nooit in home geweest er word toch house en techno gedraaid dus sowieso bijna geen mocrosen veel marokkanen juist. Ik haat het daar
![]()
Oh, ik heb hem al wel maar nog niet geluisterd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had hem eergisteren al binnen gehaald, vind hem de minste van de 3.Straks eens checken dan.
Waar gaj e heen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Yesmamquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is eerste keer, maar zo te zien aan je reactie is t er tofJumi, je Daisy Dukes'quote:
als je veel marokanen wilt zijn ga naar de snollywood in Roffa
Ik wil wel eens een keer naar die Moksi Meti Neti in Bitterzoet, gewoon voor de lol. 28 januari is het weer.full stops and exclamation marks![]()
Hehe, danku!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yesmam
[..]
Jumi, je Daisy Dukes'
Ik heb besloten vannacht thuis te blijven chillen met m'n PS3 en goede muziek
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Idem dito, ik heb me net volgepropt met vlees en me tegoed gedaan aan goede whisky en spange wijn. Sloom as fuck nu en vanavond heerlijk slaap inhalen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, danku!
Ik heb besloten vannacht thuis te blijven chillen met m'n PS3 en goede muziekThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Welke wijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito, ik heb me net volgepropt met vlees en me tegoed gedaan aan goede whisky en spange wijn. Sloom as fuck nu en vanavond heerlijk slaap inhalen.? Ik heb ook echt heeerlijke wijn nu
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik zit gewoon biri's te hakken en ik twijfel nog of ik er eentje zal opsteken
De naam weet ik niet meer. Was een Argentijnse rode wijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Welke wijn? Ik heb ook echt heeerlijke wijn nu
![]()
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |