Nee, bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dennis Storm als slaapgast lijkt me wel wat.
ik weet niet hoe of wat verder, geen idee of we nog naar hilversum moeten.. naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is vroeg. Wij gaan morgenvroeg surprise knutselen, maar dat kan lekker thuis in de pyjama.
Nee, maar ik bedoel; Dan liever Dennis, die denkt het niet alleen, maar is het ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:21 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hey, ik heb Waylon er niet ingezet hoor
of gewoon als dj die ook in het glazen huis zitquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik had dit jaar Ramon wel als slaapgast willen zien!
Daar heb ik dan totaal niks mee, geef mij Valerio maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dennis Storm als slaapgast lijkt me wel wat.
Wat is ie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel; Dan liever Dennis, die denkt het niet alleen, maar is het ook.
Zou fijn zijn als ze naar huis mocht....quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet hoe of wat verder, geen idee of we nog naar hilversum moeten.. naar het ziekenhuis
Maar vooralsnog gaan we 2e kerstdag pas naar mijn schoonmoeder, of naar het ziekenhuis of als alles goed gaat mag ze die dag naar huis
Ben ik het niet mee eens!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel; Dan liever Dennis, die denkt het niet alleen, maar is het ook.
valerio ?!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb ik dan totaal niks mee, geef mij Valerio maar
Het gatver, doe dan die Dennis toch maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze naar huis mocht....
dennisquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het gatver, doe dan die Dennis toch maar
Mogen allebei wel. Maar dan moet Valerio z'n bek dichthouden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |