Fijne jaarwisseling, hippe vogel!quote:
Hip? Hoezo ben ik hip?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling, hippe vogel!
Beter dan naast een wildvreemde buttugly damequote:Op zondag 1 januari 2012 10:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oef.. Waar ben ik?
Oh ja, was naar een vriend gegaan die zijn housewarming met oud & nieuw combineerde.
Altijd grappig om in een vreemd huis wakker te worden, naast een gitaarversterker in dit geval.
Jullie ook de feestelijkheden overleefd en niet ontploft of katerig?
Als kind vond ik het mooiquote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Moeten jullie ook zo huilen van blijdschap van dit nummer?
Joepie, eerste youtube link in TRU in 2012
Maar nu niet meer? Waarom niet?quote:
ow, jawel, best mooi nummer. Maar het raakt me niet meer zo als wanneer ik kind was.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar nu niet meer? Waarom niet?
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beter dan naast een wildvreemde buttugly dame
Ik wens jullie allemaal een heel mooi 2012
Cool blad is dat hè?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar moest ik vandaag nog aan denken.. Arme postbezorgers!
Maar ze hebben wel de nieuw Pure Fantasy gebracht, en dat is toch wel fijn
Iedereen een fantastische jaarwisseling gewenst!
quote:
Hier ook! Wolkbreuken!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:12 schreef summer2bird het volgende:
"Het blijft maar regenen en heel hard waaien, op dit betegelde plein"
Regen hier!
En niet zo'n beetje!
Hehe, oh jammer van dat verhaal van je! Ja, ik ken het sinds een paar jaar, via een Stephen King fanclubdag. Toen ben ik ermee in aanraking gekomen, via hen kreeg ik ook een proefabonnement van ik geloof drie of vier nummers!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
je kent het? Wat gaaf!
Ik heb ooit zelf eens een verhaaltje ingestuurd maar dat werd nogal afgebrand. Oeps.. Nou ja, verhalen schrijven valt ook niet mee.
[..]
Ik zou je deadline iets vervroegen ... anders is er geen tijd meer om het te drukken, distribueren en om het te lezenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hehe, oh jammer van dat verhaal van je! Ja, ik ken het sinds een paar jaar, via een Stephen King fanclubdag. Toen ben ik ermee in aanraking gekomen, via hen kreeg ik ook een proefabonnement van ik geloof drie of vier nummers!
Inderdaad, verhalen schrijven valt niet mee. Ik ben op de kop af sinds vandaag al drie jaar
bezig met een poging tot een roman schrijven (horrorverhaal).
Mijn definitieve deadline wordt nu 21-12-2012 (symbolisch). Als het dan niet klaar is stop ik!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |