quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
Für Elise aanvragen gaat niet werken denk ik.
Hier vinden ze PES toch echt leuker dan Fifa. Ik vind ze beiden niets eigenlijk.quote:
Doe dan Hard Fuckingquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stuk beter dan scooter
Tenacious D - Classico aanvragendie maakt wel kans en heb je ook wat klassiek
Voetbahquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pro Evolution Soccer. Het lievelingsvoetbalspel van de heren hier in huis. Ik vind het maar een stom spel.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
oow ik dacht al.. in leiden daar ofzo
Doe Händelquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
Für Elise aanvragen gaat niet werken denk ik.
Tja... je moet er van houden inderdaad. Ik vind het wel leuk om voetbal te gaan kijken als Twan moet voetballen... maar ja we komen uit een voetbalfamilie.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oja, hard fucking is alleen audiosample op die CD.
Van het bandje, samengesteld door een 16 jarige MBO stagair met Nickeson jas en BBquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
eey..
wees es wat aardiger voor melkaar
fixed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Van het bandje, samengesteld door een 16 jarige MBO stagair met Nickeson jas draagbare vuilniszak en BB
Da's iets anders. Als je kinderen sporten dan gaat het voor jou voorla om het kind, niet om de sportquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... je moet er van houden inderdaad. Ik vind het wel leuk om voetbal te gaan kijken als Twan moet voetballen... maar ja we komen uit een voetbalfamilie.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Breezerkwartier is nu wel voorbij hekom is op met kwaliteitsmuziek.
Whats your favorite dish? I'm not gonna cook it but i'll order it from Zanzibarquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
"We should talk about the hard fucking though".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |