1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 31 december - De minimumtemperatuur: - De maximumtemperatuur: - Het aantal mm neerslag: - Het aantal uren zonneschijn: - De windsnelheid in Beaufort: 1 januari - De minimumtemperatuur: - De maximumtemperatuur: - Het aantal mm neerslag: - Het aantal uren zonneschijn: - De windsnelheid in Beaufort: |
Ik dacht zelf ook woensdag...quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef Frutsel het volgende:
Is het nu dinsdag 27-12 om 0300 uur deadline of woensdag 28-12 om 03.00 uur?
want dinsdag 28-12 om 0300 uur is wat verwarrend?
Kan ik nog meedoen?
Toch nog maar ff ingevuld... win toch bijna nooitquote:
Ik had 'm ook al in het andere topic geplaatst...quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch nog maar ff ingevuld... win toch bijna nooit
Daar is ie nog op tijd in elk gevalquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al in het andere topic geplaatst...
En die doet mee voor de stand.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar is ie nog op tijd in elk geval
quote:Op maandag 26 december 2011 08:31 schreef Oliver23 het volgende:
31 december
- De minimumtemperatuur: 4.9
- De maximumtemperatuur: 7.2
- Het aantal mm neerslag: 1
- Het aantal uren zonneschijn: 0,3
- De windsnelheid in Beaufort: 3.1
1 januari
- De minimumtemperatuur: 5.5
- De maximumtemperatuur: 9.2
- Het aantal mm neerslag: 4.1
- Het aantal uren zonneschijn: 0
- De windsnelheid in Beaufort: 3.4
Welke moet meetellen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:17 schreef Oliver23 het volgende:
31 december
- De minimumtemperatuur: 3.0
- De maximumtemperatuur: 8.7
- Het aantal mm neerslag: 3.1
- De windsnelheid in Beaufort: 3.1
1 januari
- De minimumtemperatuur: 5.9
- De maximumtemperatuur: 10.9
- Het aantal mm neerslag: 7
- De windsnelheid in Beaufort: 3.3
de tweede, heb de eerste verwijderdquote:
Zeker, al is het wat lastig om een goede uitslag te maken, aangezien deze O&N-voorspelling minder onderdelen heeft dan de gewone zondagsvoorspelling. (5 tegen 7 normaal).quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
Ik doe ze ook wel hier dan. Die van nieuwjaarsdag telt mee voor de stand he...
Dan kom ik op 13,35 uit en word je alsnog laatstequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef INViCTuS het volgende:
je hebt 31 december voor 1 januari berekend bij mijin het reguliere topic van "ons" staat mijn voorspelling van 1 januari die ook voor het klassement meedoet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop