Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:43 schreef shabalala het volgende:
Ik praat met mijn mobiel en dat komt automatisch hier te staan.
Je praat als een autist!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:43 schreef shabalala het volgende:
Ik praat met mijn mobiel en dat komt automatisch hier te staan.
Welke m'biel hebbie dah?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:46 schreef shabalala het volgende:
summer2bird
dan loop je volgens mij achter. Want dat bestaat dus wel.
Een lift is gebouwd om oud te worden. Die worden niet om de 10 jaar vervangen.quote:
Precies. Zou een mooie boel zijn, schuld krijgen omdat je 'erbij was'quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Onzin. De school bewijst maar dat het expres was.
Je bent 22. Misschien even een gesprek met die 'vriend' aangaan? Gewoon zomaar een ideetje hoor. En verder, dit topic, echt,quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef shabalala het volgende:
word 350 euro als die ene jongen blijft ontkennen anders 300 euro.
Kan best dat de school ervoor verzekerd is, maar dan kan de verzekeraar van de school het op jullie verhalen vervolgens. Ik ga er gemakshalve vanuit dat jullie wel hebben verklaard dat jullie hebben staan springen in de lift.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:52 schreef shabalala het volgende:
hallo,
2 weken geleden ben ik in de lift op school geweest met 7 anderen. De lift kon 680 kg hebben en wij wegen geen 80kg gemiddeld,maar 5 van ons gingen springen in de lift.
en toen is de lift vast gaan zitten en paar onderdelen van de lift is gebogen en nu heeft de school nieuwe onderdelen besteld. en dat bedrag is 2500euro. Nu moeten wij p.p. 300euro betalen. en mijn studiebegeleider vroeg of ik een aansprakelijkheidsverzekering heb. maar vergoed die alles? en is de school hier niet voor verzekerd?.
Op zich een valide punt. Kan mij er ook zomaar iets bij voorstellen dat als je in de lift zit en de andere 4 beginnen te springen, je ook niet even kunt uitstappen tussen de etages door, terwijl er iets van zeggen niet bij iedereen wat zal uitmaken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Precies. Zou een mooie boel zijn, schuld krijgen omdat je 'erbij was'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |