Hoogspringen tijdens sport waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar wordt het lesgeld op die school van TS voor gebruikt? Niet aan lessen Nederlands zo te zien.
doe zelf normaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:21 schreef shabalala het volgende:
topic kan wel gesloten worden.
aangezien hier een paar mensen niet normaal een antwoord kan geven.
Openlaten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:21 schreef shabalala het volgende:
topic kan wel gesloten worden.
aangezien hier een paar mensen niet normaal een antwoord kan geven.
Blijkbaar moet jij nog wat bijlessen van hem nemenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:22 schreef shabalala het volgende:
we krijgen nederlands van een turk .
Dit dus.quote:
Ik krijg Engels van een Nederlanderquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:22 schreef shabalala het volgende:
we krijgen nederlands van een turk .
Zelfs dit is nog fout gespeld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef shabalala het volgende:
waarom zou ik hier netjes gaan typen als het op mijn manier sneller kan?
ik kan wel correct Nederlands praten maar dat doe ik niet hier..
Jammerquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef shabalala het volgende:
Jemig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:25 schreef shabalala het volgende:
ik zei toch dat ik het hier niet doe?
Het zou in de kerstgedachten zijn als je hem hiervoor een ban geefquote:
Omdat mensen dan eerder geneigd zijn om je te helpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef shabalala het volgende:
Ik ben niet geheel overtuigd vertel mij eens beste jongen waar komt kaas vandaan.quote:
De achterlijkheid van mensen heeft motorbloempje verbaasd zo voor kerst.quote:
Jezus + Barnevelderquote:
Oooooooooh, zoquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Jezus + Barnevelder
Google Hit
BARNEVELD - Onder de naam ‘De Passie’ heeft eind maart volgend jaar in Barneveld een bijzondere vertolking plaats van het bijbelverhaal van het lijden en sterven van Jezus. Begeleid door het Barnevelds Philharmonisch Orkest zingen Barneveldse zangers en zangeressen een tiental Nederlandstalige popliedjes die worden gekoppeld aan Jezus’ lijdensweg.
Nou ja door mijn collega aangestoken met zijn smerige bacteriën.quote:
Na dit alles hem toch helpenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef gers het volgende:
Ts gewoon ontkennen verder natuurlijk de facturen vragen ook Kun je aangeven dat de lift mede door ouderdom stuk is gegaan
Sterkte Ts
Tip voor de volgende keer nooit toegeven
Waarom ging je dan ook springenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:39 schreef shabalala het volgende:
jij bent hier de mafkees.
Ik heb al gezegd dat ik niet heb gesprongen.
dus als je niks anders te melden hebt hou dan even je snavel!
En toch ben je medeplichtig omdat je op geen enkele manier je 'vrienden' hebt geprobeerd tegen te houden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:39 schreef shabalala het volgende:
We zouden je ook niet verstaan. Dit is namelijk een message board met geschreven tekst....quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef shabalala het volgende:
dan gewoon je poot stijf houden en niet betalen, wel verklaren dat je van de situatie schrok en dat je hebt aangegeven dat ze moesten stoppenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:39 schreef shabalala het volgende:
Hij heeft geen bewijs geleverd dus hij stinkt naar kaas kop kaas!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |