quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de gene die straks het wildst staan te springen
geén idee hoe ze eruit zien..quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ken de meeste wel dus als ik het zie geef ik een gil
tenzij ik aan het eten ben straks
hier niet volgens mij, of wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik kan dus geen stream kijken. Daarvoor moet je silverlight installeren en dat is hier afgesloten.
naatje zou zich een weg naar de microfoon vechten zei iequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat ik het niet weet.. maar 't zou wel geinig zijn als ze voor die microfoon komen
De vingers gaan waarschijnlijk in gebalde houding heel hard op en neer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:23 schreef miieejj het volgende:
[..]volgens mij zijn ze allemaal harstikke rustig
c_a is de uitbundigstequote:
Ow op mn iPad lukt het wel... maar op pc van het werk kan het niet... staat een beetje raar als ik die ernaast zet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Axia het volgende:
[..]
Huh? Ik kan zelfs met mijn iPhone de stream bekijken, zonder Silverlight
Nopequote:
Mijn kat ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn god, mijn kat kan nog beter zingen
Terwijl ik niet eens een kat hebquote:
Hier ook...quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier niet volgens mij, of wel?
http://sr11.nl/
fobo ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
c_a is de uitbundigste![]()
zeker als ze drank op heeft
hoogblond en verder kijk je maar in haar fobo
feauxteauxboeck?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |