Heerlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:19 schreef franklop het volgende:
Ma: 'Dag lieverd, dag lieverd'
Pa: 'Hij heet Timur'
Ma: 'Dag Timur'
Dat zijn de tofste ouders, zo heb ik dr ook tweequote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef miieejj het volgende:
d'r is vanmiddag een fok!-meeting he in leiden.. ik heb alleen geen idee hoe ze eruit zien..
Ik kan misschien wel kijken, maar heb geen geluid van de stream. Er zijn geen speakers aangesloten. Ik luister nu via mn iPad.quote:
Beetje de happy room voor uit huis geplaatste kinderen in South Parkquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:21 schreef fwokker het volgende:
Wat een creepy huis heeft vd Sar toch ook.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:19 schreef franklop het volgende:
Ma: 'Dag lieverd, dag lieverd'
Pa: 'Hij heet Timur'
Ma: 'Dag Timur'
dat ik het niet weet.. maar 't zou wel geinig zijn als ze voor die microfoon komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:21 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik ook niet
Hebben ze geen bordje met 'Fok! aanwezig'?
ruilenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn de tofste ouders, zo heb ik dr ook twee
de gene die straks het wildst staan te springenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef miieejj het volgende:
d'r is vanmiddag een fok!-meeting he in leiden.. ik heb alleen geen idee hoe ze eruit zien..
Huh? Ik kan zelfs met mijn iPhone de stream bekijken, zonder Silverlightquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik kan dus geen stream kijken. Daarvoor moet je silverlight installeren en dat is hier afgesloten.
ik ken de meeste wel dus als ik het zie geef ik een gilquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de gene die straks het wildst staan te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |