Mjah, een dienst afnemen van een bedrijf die daar eigenlijk energie bij wil verkopen vind ik niet erg handig met het oog op de continuiteit. Daarnaast vind ik die ICY meuk niet echt kwaliteit uitstralen eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja klopt maar als je er aan kan komen zonder Essent te nemen werkt hij gewoon.
Of je moet essent nemen en na een jaar weer opzeggen, de nieuwe maatschappij betaald de boete.
Heb mijn E-Thermostaat van Marktplaats afgehaald, en via de portal alles geregistreerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de e-thermostaat toch niet? portal is toch van essent?
Nee dat is altijd al zo, de sync tussen de apparaten duurt sinds het begin al een paar minuten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:49 schreef Bulletdodger het volgende:
Sinds gister valt mij op dat als je op de app kijkt hoe warm het is dit niet real-time is.
Mijn thermostaat piepte om naar de bespaarstand te gaan, en ik keek meteen op de app, maar hij stond nog op de comfort stand.
Pas na een paar minuten zag ik op de app ook verandering.
Dit komt denk ik door de nieuwe app update die ik via de Play store heb ontvangen.
Daarom ook een normale thermostaat aan de muur.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad. Wat ik nog steeds irritant vind aan dit ding is dat als je op afstand de temp verhoogt, hij automatisch weer naar slaapstand schiet na 15 min. Wie verzint dat??
Die 15 minuten kan je instellen, en is alleen als het donker in huis is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad. Wat ik nog steeds irritant vind aan dit ding is dat als je op afstand de temp verhoogt, hij automatisch weer naar slaapstand schiet na 15 min. Wie verzint dat??
Waar ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef delano.888 het volgende:
Die 15 minuten kan je instellen, en is alleen als het donker in huis is.
Bij mij is het, bij donker 30 minuten, en bij licht 2 uur.
En je kan de lichtsensor gevoeliger zetten, daarvoor moet je hem wel aan de pc hangen.
Ik zet regelmatig een uur voordat ik thuis ben de verwarming aan en hij blijft gewoon aan, maar ik heb mijn lichtgevoeligheid dan ook op hoog gezet.
Via je webbrowser niet via de app. Dus https://www.e-thermostaat.nl/quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waar ?
Of moet je 'm daarvoor ook aan een (Windows/OSX) PC hangen ?
Dan moet ik de laptop maar eens uit het vet halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Oh, nee, sorry, ik zie dat de nacht temperatuur timeout niet in de site zit, dus inderdaad ook alleen via de windows driver en usb kabel. Maargoed dat is super simpel hoor aan de pc hangen, gewoon een willekeurig mini usb kabeltje pakken.
Zo heb je hem toch ook de eerst keer geïnstalleerd? Ik wel namelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh wist ik niet dat je aan de pc kon hangen, thnx.
Okay dat wist ik niet, viel me pas sinds donderdag op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat is altijd al zo, de sync tussen de apparaten duurt sinds het begin al een paar minuten.
Soms, in het beste geval, een seconde of 20.
Of op VT zettenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die 15 minuten kan je instellen, en is alleen als het donker in huis is.
Bij mij is het, bij donker 30 minuten, en bij licht 2 uur.
En je kan de lichtsensor gevoeliger zetten, daarvoor moet je hem wel aan de pc hangen.
Ik zet regelmatig een uur voordat ik thuis ben de verwarming aan en hij blijft gewoon aan, maar ik heb mijn lichtgevoeligheid dan ook op hoog gezet.
Ja maar dan vergeet je het misschien hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:50 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Okay dat wist ik niet, viel me pas sinds donderdag op.
[..]
Of op VT zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |