quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word ook al oud hoor. Ik heb Balkenende zijn regeringsperiode nog bewust meegemaakt
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word ook al oud hoor. Ik heb Balkenende zijn regeringsperiode nog bewust meegemaakt
Ja, dat denk ik ook. Maar ik snap het niet eigenlijk. Nummer is speciaal voor sr geschreven en kan dan toch ook gewoon gebruikt worden??quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien ergens een bewuste keuze?
vanwege haar vader bedoel ik dan
De meesten van ons wel...quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef BBQSausage het volgende:
15, heb je wel toestemming van je ouders om te mogen FOK!en?
Hoe jong ben je dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had zelfs een vriend die heeft nog kunnen stemmen tijdens 1 van die verkiezingen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik het internet opga 14, daarbuiten 21.
Ben jij echt het broertje van uzunumaki? Dat was toch de user die overleden is? Of heb ik het nu helemaal mis??quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Genesis, ik heb er helemaal niets mee...
Uzumaki_Naruto Die ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben jij echt het broertje van uzunumaki? Dat was toch de user die overleden is? Of heb ik het nu helemaal mis??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |