Allemaal kopen, raak je toch wel kwijt. Laat je straks ff weten wat je van me krijgt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehehe die TT. En er zijn er nog 4. Ik heb al.
Ik kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen maar wij zijn addictsquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja denk je? Wil er niet strax nog mee zitten. En ik pm je zometeen
Op Ebay zetten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja denk je? Wil er niet strax nog mee zitten. En ik pm je zometeen
Denk niet dat ze daar in trappen. Als je netjes lakt zou je alles na 1x gebruiken terug kunnen brengenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
En bonnetje bewaren, kun je ze eventueel nog terugbrengen
Rond de feestdagen zijn winkels altijd wat soepeler met terugnemen. Maar je hebt wel een punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar in trappen. Als je netjes lakt zou je alles na 1x gebruiken terug kunnen brengen
Als ze dat terugnemen koop ik nooit meer nagellak in de winkelquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Rond de feestdagen zijn winkels altijd wat soepeler met terugnemen. Maar je hebt wel een punt.
Dus dan lopen we elkaar net elke keer misquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehe ik weet dat Bubs en priem m ook heel mooi vonden. Maar weet niet of ze deze prijs er wel voor willen betalen. En wil ze ook nergens toe vastleggen ofc. En Trix wel? Ben je er nog Trix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |