quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Draai het maar weer om joh, sneue flikker.
Kijk eens vanuit zijn perspectief: zijn vriendin maakt het uit maar behandeld hem nog steeds als haar vriend. Die jongen hoeft helemaal niks te doen, ze komt iedere keer vanzelf terug bij hem. Hij weet ook dat het slechts een kwestie van tijd en wat zoete woordjes is voordat ze weer bij hem terugkomt. En dat cirkeltje herhaalt zich, want TS is geen sterk persoon.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Het is nu sowieso een herhaling van zetten
meeste fokkers hier zeggen "je wilt hem terug, of geeft hem dat signaal"
TS zegt "nee ik wil hem niet terug"
welles-nietus spelletje is natuurlijk zinloos.
Ik probeer t beetje positief te bekijken vanuit alle hoekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Kijk eens vanuit zijn perspectief: zijn vriendin maakt het uit maar behandeld hem nog steeds als haar vriend. Die jongen hoeft helemaal niks te doen, ze komt iedere keer vanzelf terug bij hem. Hij weet ook dat het slechts een kwestie van tijd en wat zoete woordjes is voordat ze weer bij hem terugkomt. En dat cirkeltje herhaalt zich, want TS is geen sterk persoon.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Je hebt zelf ook wel een enorme plaat voor je harses als je juist hem uitkiest om je hart bij te luchten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Copycat het volgende:
Dan nog niet bij die gast die de veroorzaker van veel van haar ellende is. Sorry hoor, maar dat is echt de kat op het spek binden.
Ze had ook hier terecht gekund.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
Omdat hij inmiddels ook wel weet dat hij meer vliegen vangt met honing ...
Echt, het scenario is zo klip en klaar. Wapen je wat meer!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
Echt, je bent het meest makkelijke slachtoffer dat er is. Als een mak lammetje laat je je weer naar zijn slachtbank voeren, want hij begrijpt je zo goed.
Wake up!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Copycat het volgende:
Bij hem ... degene die je zo goed begrijpt ... waardoor je totaal veranderde in een schim van jezelf.
Maar hou jezelf vooral voor de gek. Je hebt de deur weer opengezet.
Eens, eens, eens, eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
Maar stop dan in hemelsnaam met hem als jouw anker te zien waar je in nare tijden je hart bij kan uitstorten. Dat strookt niet met wat je hier roept, dat strookt niet met wat hij je allemaal geflikt heeft en dat maakt wel dat ik met argusogen het vervolg bekijk.
Misschien heb je het zelf echt niet door, maar je bent heel gevaarlijk bezig door hem nu weer zo bij jouw leven te betrekken.
Misschien heeft je moeder van jou geleerd ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mis ik de persoon die hij was voor hij zo debiel werd, maar ik ben slim genoeg om te weten dat een relatie niet handig is. Kijk maar naar mn moeder, na 30jaar met ongeveer net zo een drama vent geleefd te hebben gaat ze toch weg.
Ontwijk het dan ook!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Pindasoepje het volgende:
En ik weet gewoon zeker dat ik een moment "snap" en dan weer bij hem ga.. En dat probeer ik dus te ontwijken..
Iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef Pindasoepje het volgende:
Met zo een opmerking lijk je juist op HEM.
En wat denk je dat hij nu denkt? 'Goh, zodra ze het een beetje lastig krijgt komt ze terugrennen naar mij, ze heeft niemand anders, ze is totaal afhankelijk van mij, das mooi! Die krijg ik zo weer terug!' En lets face it, wat jij zegt en wat je doet zijn twee TOTAAL verschillende dingen, dus die jongen valt niks kwalijk te nemen en zijn instinct is ook nog eens juist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef Pindasoepje het volgende:
Het is pas sinds gister dat ik hem hem gesproken. Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik alleen maar belde omdat ik me rot voelde en dat is verder niks van hem wilde. Het was aan hem of hij verder wilde praten of niet.
Heb ook aangegeven dat ik niks wil horen over hem en mij omdat het er niet is.
Inderdaad, omdat je niet sterk in je schoenen staat. Je houdt niet van jezelf, je hebt een lage eigenwaarde, je ruggegraat ontbreekt om consequent te zijn en je maakt jezelf totaal afhankelijk van anderen om misbruik van je te maken.quote:Hoezo zou ik dan weer bij hem terug gaan Scorpie. Ben jij mij om te zeggen dat ik niet sterk ben?
En dat het nu anders is bewijst wederom mijn punt; je wil terug naar hem, je mist hem, je wil dat er van je gehouden wordt en dat iemand je helpt bij je issues. Het meppen neem je uiteindelijk op de koop toe.quote:Ik ben getrouwd geweest met iemand op wie ik hardstikke gek was. Op het moment dat het voor mij over was, was het over. Ik was zo over de scheiding heen. Niks geen maanden rouwproces. Op het moment dat je erachter komt dat iets niet goed voor je is, kap je ermee lijkt mij.
Mijn ex man en ik hebben ook nog contact, weliswaar om de kleine, maar af en toe praten we ook wel eens over dingen (heel sporadisch) betekent niet dat ik hem automatisch terugwilde..
Als ik me gedraag als een irritante, egoistische, vrouwenmeppende misbruikende kloothommel, dan hoop ik oprecht dat je eindelijk een keer ziet waar je naar terug gaat keren.quote:Met zo een opmerking lijk je juist op HEM.
Je wilt geen relatie, maar wel de intieme vriendschap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik wil GEEN relatie met hem.. Begrijpen jullie dat niet?
Ik wilde gewoon mn ei kwijt.. Dingen waar ik mee zat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |