Echt zo jammer dat je hem gebeld hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik weet niet wat ik heb.. Had em zelf opgebeld. Wilde het gewoon normaal afsluiten, maar ik werd hysterisch aan de telefoon. Ging alleen maar schelden. Zo ben ik nooit. Maar hij heeft opgehangen en nam daarna niet op.
Het doet pijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat je hem gebeld hebt.
Fouten maken kan in het begin, als je er maar beter uitkomt.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat je hem gebeld hebt.
Afsluiten is overgewaardeerd. Meestal gaat het er dan niet om dat het over is en dat je afscheid wilt nemen, maar wil je eigenlijk weten wat je had kunnen doen om het wel goed te laten gaan (en in jouw geval zo te lezen om jezelf te verdedigen en een eikel in te laten zien dat je geen slet bent, why? Waarom boeit het wat iemand die niet in je leven hoort over jou denkt? Je hebt belangrijkere dingen te doen).quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik weet niet wat ik heb.. Had em zelf opgebeld. Wilde het gewoon normaal afsluiten, maar ik werd hysterisch aan de telefoon. Ging alleen maar schelden. Zo ben ik nooit. Maar hij heeft opgehangen en nam daarna niet op.
Inderdaad! TS wil die man overtuigen omdat hij haar steeds neerzet als "slet" omdat ze contact heeft met andere mannen op vriendschappelijke basis. De lat ligt dus echt achterlijk hoor bij die gast en gezien hoe hij doordramt blijft die lat daar liggen. Hoe ze ook zal redeneren, hij zal altijd het gelijk claimen en zij moet zich maar aan zijn eisen en kaders aanpassen. Het is zijn manier of hoppa "slet".quote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Afsluiten is overgewaardeerd. Meestal gaat het er dan niet om dat het over is en dat je afscheid wilt nemen, maar wil je eigenlijk weten wat je had kunnen doen om het wel goed te laten gaan (en in jouw geval zo te lezen om jezelf te verdedigen en een eikel in te laten zien dat je geen slet bent, why? Waarom boeit het wat iemand die niet in je leven hoort over jou denkt? Je hebt belangrijkere dingen te doen).
Ik neem aan dat TS haar ex ook gezegd heeft dat hij niet meer moet bellen, whatsappen, mailen etc?quote:Ik geloof dat jullie het punt waarbij afsluiting nog iets positiefs zou kunnen brengen, al gepasseerd zijn.
Geen contact meer. Niet. Jij ook niet. Telefoonnummer verwijderen uit je foon, zodat je niet meer in de verleiding komt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Verstandig. Het helpt ook bij het visualiseren van het geheel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Pindasoepje het volgende:
Komt wel goed, ik zat even in een dipje.. Heb nu weer afleiding omdat de kleine weer ernstig aan het spugen was..
Ik moet me behoeden voor de dipjes..
vandaag mn zusje gebeld, wilde met haar erover praten.. enige wat ik kreeg was oh.. en daarna begon ze over zichzelf.. ben toen maar in een schrift gaan schrijven
Heel erg waar.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Afsluiten is overgewaardeerd. Meestal gaat het er dan niet om dat het over is en dat je afscheid wilt nemen, maar wil je eigenlijk weten wat je had kunnen doen om het wel goed te laten gaan (en in jouw geval zo te lezen om jezelf te verdedigen en een eikel in te laten zien dat je geen slet bent, why? Waarom boeit het wat iemand die niet in je leven hoort over jou denkt? Je hebt belangrijkere dingen te doen).
Ik geloof dat jullie het punt waarbij afsluiting nog iets positiefs zou kunnen brengen, al gepasseerd zijn.
Geen contact meer. Niet. Jij ook niet. Telefoonnummer verwijderen uit je foon, zodat je niet meer in de verleiding komt.
Dipjes komen er nog wel meer,en misschien zulke momenten van 'zwakheid' ook wel. Het zij zo. Accepteer je eigen zwakheid maar blijf bij je besluit: bij hem ligt geen rust, en dat weet je zelf ook wel nu.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Pindasoepje het volgende:
Komt wel goed, ik zat even in een dipje.. Heb nu weer afleiding omdat de kleine weer ernstig aan het spugen was..
Ik moet me behoeden voor de dipjes..
vandaag mn zusje gebeld, wilde met haar erover praten.. enige wat ik kreeg was oh.. en daarna begon ze over zichzelf.. ben toen maar in een schrift gaan schrijven
Het zijn ook 9 vd 10 mannen die je wel even willen helpen met verwerkenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef suri het volgende:
Mooi dat het van je afschrijven helpt, ga ermee door.
Het helpt je echt om tot rust te komen.
Fijn om te horen dat tenminste je collega's je helpen en dat je werkgever niet moeilijk doet.
Langzaamaan zal het beter worden voor je.
En wij zijn er voor je.
GA ZO DOOR!!
Heel erg om te lezen. Schrok je daar niet enorm van?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:25 schreef Pindasoepje het volgende:
Gisternacht echt heel veel geschreven, en het helpt wel hoor.. Ik heb echt zoveel van me af geschreven. Over alles, mn jeugd, mn huwelijk, nu. Goede dingen slechte dingen, dingen waar ik mee zit..
Het is tot nu toe erg stil op mn telefoon, afgezien van 7 telefoontjes vanochtend en 1 op mn werktoestel op kantoor. Nu ben ik vandaag niet gaan werken omdat ik om 6u nog niet sliep en mn wekker om 6.05 afging (morgen werk ik dan maar 10uur) en af mn collega whatsappte me dat hij had gebeld en dat ze heeft aangegeven dat dit nummer niet meer in gebruik was en dat ik op een andere afdeling zat. (mn collega en teamleider weten helaas alles aangezien ze een keer meekeken op mn scherm op afstand en dus een boze mail van hem zagen.. (ja ja zware controle op werk) ik ben toen apart geroepen omdat mn tl was geschrokken, ze had me al eerder gevraagd wat er met me aan de hand was omdat ik volgens haar heel erg was veranderd, wat ik toen niet eens door had..
Ik voel me door het schrijven vandaag een heel stuk beter geestelijk.. Lichamelijk ben ik echt brak maar ach, vandaag ff vroeg naar bed
En dat dacht ik dus ook. Als je collega's zoiets zeggen, dan ga je toch nadenken.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Heel erg om te lezen. Schrok je daar niet enorm van?
Ja, stom hoe je dat niet kunt zien hè? Ik kreeg vergelijkbare opmerkingen achteraf, toen het uit was met mijn vriend. Bleek echt dat een paar collega's zich stiekem wel zorgen maakten. Ik denk soms dat het een soort beschermingsmechanisme is dat je dat soort dingen niet ziet. Dat je niet helemaal doorhebt hoe 'erg' het is zodat je niet depressief op de bank belandt maar nog redelijk positief naar alles blijft kijken.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik had het eigenlijk helemaal niet door, had een tijdje terug een lastige tijd waarin mijn opa en oma binnen een week beiden overleden, dus ik dacht dat het daardoor kwam. Dat zei ik toen dr tijd ook aan mn TL. Ik had echt niet het idee dat het feit dat ik niet eens meer sociaal op werk was iets te maken had met hem.. Acteraf gezien erg stom.. Maar toen was alles anders..
Wat wil je hiermee zeggen?quote:[
Het zijn ook 9 vd 10 mannen die je wel even willen helpen met verwerken
Vond het ook al BS, leek me beter t te negeren. Sowieso is 50% van de mensen die hier helpt vrouw, dus het klopt ook nog eens niet. Lekker laten lullen, zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef suri het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Kan een man niet oprecht iemand proberen te helpen zonder bijbedoelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |