abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106201656
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:47 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat ga ik zeker doen! Mijn tante is altijd mijn grote voorbeeld geweest, single moeder met 4 jongens die alles in dr uppie heeft gedaan..

Ik snap echt niet dat mensen denken dat neven en nichten op elkaar kunnen geilen.. Voor mij is dat echt not done
Ik heb dus een nichtje die ik nog nooit in mijn leven gezien heb... Maar :@
Nee ok, foute boel :P
Rustig aan.
pi_106201776
Ik zit eigenlijk vol verbazing te kijken dat dit mogelijk is gewoon... Je wordt gewoon onderdrukt door je man als het ware... Daar moet jij A voor onderdrukt worden en B je man moet je ook daadwerkelijk willen onderdrukken

Ik snap optie A en optie B allebei niet...

Echt alsjeblieft, beloof me, nooit meer met een lul in een bootje te stappen...
Rustig aan.
pi_106202572
Ik heb de topics allebei doorgelezen en ik vind het goed van je Pindasoepje dat je de stap hebt genomen en die klootzak uit je leven hebt gezet!
Ik hoop echt voor je dat je nu een leuke man vind! :)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2011 13:54:24 ]
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:54:31 #220
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106202591
Pindasoepje veel strekte meisje, het komt allemaal wel goed..

sidenote: wat ik wel telkens lees is dat het altijd aan je exen lag/ligt..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_106206292
Ik denk dat ik bij deze meneer niet fout zit. Ik kan mezelf echt niks fouts aanrekenen, bij mijn ex man kon ik dat wel. Maar hier echt niet. Ik ben ook niet zo dat ik niet kritisch naar mezelf kijk. Ik kijk altijd eerst naar mezelf, wat mijn aandeel in het probleem is maar in dit geval weet ik gewoon dat ik niks heb gedaan
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:35:55 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106206438
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik denk dat ik bij deze meneer niet fout zit. Ik kan mezelf echt niks fouts aanrekenen, bij mijn ex man kon ik dat wel. Maar hier echt niet. Ik ben ook niet zo dat ik niet kritisch naar mezelf kijk. Ik kijk altijd eerst naar mezelf, wat mijn aandeel in het probleem is maar in dit geval weet ik gewoon dat ik niks heb gedaan
Montelly is een kuttroll, niet op letten.

Je ex vriendje is een creep met enge normen en waarden waar je slachtoffer van ben geworden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106206538
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:35 schreef Re het volgende:

[..]

Montelly is een kuttroll, niet op letten.

Je ex vriendje is een creep met enge normen en waarden waar je slachtoffer van ben geworden
Waarheid als een koe wat je nu zegt Re. En daarmee bedoel ik dus dat jou mening exact is zoals ik er over denk.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:14:35 #224
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106220002
Pindasoepje even een vraag..

Waar zou je je meer "thuis" voelen in een relatie, met een westerse(Nederlandse ed..) of een Indische/Hindoestaanse man?

Familie banden, kennissen daargelaten...

Geen trollololo dus graag een eerlijke antwoord..
pi_106230153
Mocht ik zo'n man treffen dan kan het nog leuk worden... Van mijn ongeveer 1000 collega's zijn er 3 vrouw :D
pi_106230173
En ik hoop natuurlijk dat je een SUPER AVOND hebt vanavond!! :* O+
pi_106237258
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:36 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja ik denk je dat je je geestelijk voor alles afsluit en voor alles een excuus zoekt. Ik ging al niet eens meer bij mn lievelingstante logeren wat ik elke maand wel deed, omdat zij 4 zonen heeft van 16 tot 23 jaar en hij dat helemaal niks vond, omdat hij aangaf dat mn neefjes zeker weten s'nachts zouden fantaseren over mij.. En toen mn tante het me vroeg, gaf ik maar elke keer aan dat ik het druk had op werk, en nog veel te klussen had thuis..

Ik ga trouwens vandaag voor het eerst sinds maanden echt uit, met een vriendin en haar nichtjes.. Alleen ik durf nog niet zo goed.. Word een spannende avond dus.
Mijn god, wat er naar boven komt naarmate dit topic vordert...Denk dat dit een typisch gevalletje is van steeds je grenzen verleggen zoals Isabeau ook zegt:

quote:
In het begin was hij helemaal niet zo jaloers, dat groeide en werd steeds erger.
En voor je het weet mag je alleen naar de stoeptegels kijken bij de bushalte...

Mijn tip: kijk juist goed om je heen op straat. Dan zie je hem aankomen als hij besluit niet meer alleen de telefoon te pakken om je lastig te vallen. Bewaar voorlopig alles wat hij je mailt e.d. dan kun je direct naar de politie als het verder uit de hand loopt. Dat hoop ik niet natuurlijk, maar voor de zekerheid.

Hoop trouwens dat je een geweldige avond hebt gehad!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_106247523
Enenenenenenenen?? uitgeslapen? Hoe was het? :*
pi_106305256
Uitgaan was echt super! Ik heb genoten.. Voelde me alleen wel oud haha. Toch wel veel jonkies.
Hele nacht gedanst, en zaterdag lekker flinke voetpijn en blaren op mn voetjes van de hakken die ik aanhad. Was het niet meer gewend..

Alleen oud en nieuw was echt kut door prive omstandigheiden (mensen die niet met alcohol om kunnen gaan).. Heb vanaf 21.00 in bed gelegen.. En gister lekker vroeg op, huishouden gedaan, kwam er alleen achter dat ik bijna geen boodschappen meer thuis had haha. Dus snel wat simpels gegeten. En hem even gesproken. Zijn moeder belde mij om mij een gelukkig nieuwjaar te wensen. Ze vertelde toen het eea over hem, dat ze zich zorgen maakt om mij, maar ook om hem. Hij heeft haar schijnbaar alles verteld over zijn eigen gedrag en wat de reden is dat we uit elkaar zijn. En zij is toen erg geschrokken omdat zijn vader dus ook zo was, en ze daarom uitelkaar gegaan zijn. Ze gaat nu op hem letten dat het in het vervolg niet weer gebeurd. Heb haar aangegeven dat ik niet wil, maar ze hoopt wel dat het goed gaat komen. Ik ben eerlijk geweest en heb gezegd dat ik er niet in geloof. Hij moet eerst maar hulp gaan zoeken.
  maandag 2 januari 2012 @ 11:54:58 #230
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106305389
Je klinkt al rustiger, top ga zo door, zet hem op meid!
pi_106306153
Ja, ik heb goed nagedacht.. Kijk als hij echt kan veranderen dan zou het een ander verhaal zijn. Maar ik geloof er gewoon niet in. Als ik kijk naar mn vader, hij is precies zijn vader. Precies hoe mijn opa tegen mijn oma deed, zo doet hij af en toe nog met mn moeder. En dat zal nooit veranderen. En ik wil absoluut niet het leven hebben wat mijn moeder heeft gehad. We hebben een aantal maal in een blijf van mn lijf huis gezeten. En dat wil ik mijn zoontje absoluut niet aandoen. Ik wil niet dat hij ook in zo een figuur zal veranderen. Hij moet later zn vriendin (of vriend) met respect behandelen.
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 14:38:04 #232
70532 loveli
N
pi_106311361
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Pindasoepje het volgende:
Ze gaat nu op hem letten dat het in het vervolg niet weer gebeurd. Heb haar aangegeven dat ik niet wil, maar ze hoopt wel dat het goed gaat komen. Ik ben eerlijk geweest en heb gezegd dat ik er niet in geloof. Hij moet eerst maar hulp gaan zoeken.
Fijn dat z'n moeder op 'em let, dat is niet meer jouw zorg. Misschien dat z'n volgende vriendin wel een goede vent aan 'em heeft, maar jij moet naar de toekomst kijken. Zonder hem.
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 16:09:30 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_106314645
jeetje heftig zeg, maar wel goed van je dat je zo standvastig blijft, en dat ook blijven doen, je bent ene sterke vrouw.
Daarbij moet je ook aan je zoontje denken, je wilt niet dat je zoontje zo wordt, je wil dat hij respect heeft voor vrouwen maar als jij je zo laat behandelen door een man zal je zoontje dat gedrag overnemen, en kinderen zijn niet gek, die zien dat.

Dus voor jezelf en je zoontje kiezen en als je het zwaar is het gewoon van je af typen/schrijven.
Probeer anders ook eens nieuwe vriendinnen te zoeken, klinkt makkelijker dan gedaan dat snap ik maar nodig eens andere moeder uit bijvoorbeeld voor koffie van de opvang/school van je zoontje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_106319585
Ik vind het echt heel knap dat je er zo goed mee om kan gaan, zeker zo houden! O+
pi_106324838
En laat je vooral niet ompraten door die moeder!
pi_106393035
tsja.. ik weet het allemaal niet meer..
Laten we het erop houden dat ik in ee ontzettende dip zit..
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:31:40 #237
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106393126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef Pindasoepje het volgende:
Schrijf het van je hier af,....
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 13:32:32 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_106393151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef Pindasoepje het volgende:
Ga hem nu niet bellen he :N
Schrijf het hier maar op, maar doe het niet }:|
pi_106393289
te laat..
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 13:38:26 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_106393365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef Pindasoepje het volgende:
te laat..
Nee he -O-
pi_106393466
De dagen vanaf oud en nieuw waren een hel, ik wil er liever niet over uitwijden, maar het was echt erg. Plus mn ouders hebben ineens maar even besloten uit elkaar te gaan en mn moeder wil bij mij intrekken.

Niet dat ik het erg vind, maar ik had eindelijk even rust. Ik kan haar toch niet zeggen dat het niet mag.. Ik had eindelijk een beetje grip op mn leven ik kon zelf bepalen wat ik thuis deed, als ik in de woonkamer wilde roken kon dat, als ik op mn kop wilde staan kon dat, als ik 2 dagen de afwas niet wilde doen kon dat..

Heb hem eigenlijk gewoon normaal gesproken nadat ik gister zn moeder sprak. Ik kon altijd wel goed met hem praten over de probleempjes die ik had.. Het is niet "aan" ofzo hoor.. Wist gisteravond gewoon niet meer wat te doen..
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 13:42:56 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_106393534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef Pindasoepje het volgende:
De dagen vanaf oud en nieuw waren een hel, ik wil er liever niet over uitwijden, maar het was echt erg. Plus mn ouders hebben ineens maar even besloten uit elkaar te gaan en mn moeder wil bij mij intrekken.

Niet dat ik het erg vind, maar ik had eindelijk even rust. Ik kan haar toch niet zeggen dat het niet mag.. Ik had eindelijk een beetje grip op mn leven ik kon zelf bepalen wat ik thuis deed, als ik in de woonkamer wilde roken kon dat, als ik op mn kop wilde staan kon dat, als ik 2 dagen de afwas niet wilde doen kon dat..

Heb hem eigenlijk gewoon normaal gesproken nadat ik gister zn moeder sprak. Ik kon altijd wel goed met hem praten over de probleempjes die ik had.. Het is niet "aan" ofzo hoor.. Wist gisteravond gewoon niet meer wat te doen..
Dat ben je straks weer kwijt als je hem weer in leven toelaat.
pi_106393560
Die ben ik nu ook kwijt nu mn moeder bij mij komt wonen
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 13:44:55 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_106393613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef Pindasoepje het volgende:
Die ben ik nu ook kwijt nu mn moeder bij mij komt wonen
Je moeder onderdrukt je niet lijkt mij.
Maar goed, wens je sterkte en wijsheid de komende tijd.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:45:25 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106393642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je moeder onderdrukt je niet lijkt mij.
Maar goed, wens je sterkte en wijsheid de komende tijd.
Nee maar je bent wel ineens je vrijheid weer kwijt die je net terug had ;)
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 13:47:56 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_106393741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee maar je bent wel ineens je vrijheid weer kwijt die je net terug had ;)
Natuurlijk is het lastig dat nu moeder weer intrekt, maar dat zal tijdelijk zijn en dan kan ze daarna weer verder met haar vrije leven. Zonder die vent.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:48:52 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106393782
Het klinkt alsof je langzaam maar zeker weer terugwandelt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106393820
Nee mijn moeder is niet op zoek naar iets tijdelijks, ze heeft het er al over dat het voor mij makkelijker is ivm oppas en dat ik niet hoef te koken..

Ik kan mn moeder echt geen nee verkopen, aangezien ze mij ook in huis had genomen toen ik alleen kwam met mn kleine..
pi_106393864
quote:
11s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:
Het klinkt alsof je langzaam maar zeker weer terugwandelt.
Zo voelt het ook.. 2012 is zo kut begonnen.. Het ging echt goed toen ik uitging, ik voelde me echt goed.. Maar daarna... Ik trek op de 1 of andere manier echt ellende aan.
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 13:52:43 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_106393943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Zo voelt het ook.. 2012 is zo kut begonnen.. Het ging echt goed toen ik uitging, ik voelde me echt goed.. Maar daarna... Ik trek op de 1 of andere manier echt ellende aan.
Maar waarom dan bellen met hém?
Je was van hem af eindelijk.
pi_106394012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dunno, ik kon altijd wel goed praten over die dingen met hem.. De meeste dingen zaten bij ons echt goed, zoals dit dus, hij liet me altijd een stuk beter voelen als ik me rot voelde, behalve dan dat hij een bord voor zn kop had wat heren betreft.
pi_106394017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat snap je toch wel? Je begint geen relatie met iemand als er helemaal niets is. Tuurlijk zoek je een vertrouwd persoon om op terug te vallen voor steun...

Sterkte met de hele situatie :*
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')