quote:
Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef Pindasoepje het volgende:Het is pas sinds gister dat ik hem hem gesproken. Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik alleen maar belde omdat ik me rot voelde en dat is verder niks van hem wilde. Het was aan hem of hij verder wilde praten of niet.
Heb ook aangegeven dat ik niks wil horen over hem en mij omdat het er niet is.
En wat denk je dat hij nu denkt? 'Goh, zodra ze het een beetje lastig krijgt komt ze terugrennen naar mij, ze heeft niemand anders, ze is totaal afhankelijk van mij, das mooi! Die krijg ik zo weer terug!' En lets face it, wat jij zegt en wat je doet zijn twee TOTAAL verschillende dingen, dus die jongen valt niks kwalijk te nemen en zijn instinct is ook nog eens juist.
quote:
Hoezo zou ik dan weer bij hem terug gaan Scorpie. Ben jij mij om te zeggen dat ik niet sterk ben?
Inderdaad, omdat je niet sterk in je schoenen staat. Je houdt niet van jezelf, je hebt een lage eigenwaarde, je ruggegraat ontbreekt om consequent te zijn en je maakt jezelf totaal afhankelijk van anderen om misbruik van je te maken.
quote:
Ik ben getrouwd geweest met iemand op wie ik hardstikke gek was. Op het moment dat het voor mij over was, was het over. Ik was zo over de scheiding heen. Niks geen maanden rouwproces. Op het moment dat je erachter komt dat iets niet goed voor je is, kap je ermee lijkt mij.
Mijn ex man en ik hebben ook nog contact, weliswaar om de kleine, maar af en toe praten we ook wel eens over dingen (heel sporadisch) betekent niet dat ik hem automatisch terugwilde..
En dat het nu anders is bewijst wederom mijn punt; je wil terug naar hem, je mist hem, je wil dat er van je gehouden wordt en dat iemand je helpt bij je issues. Het meppen neem je uiteindelijk op de koop toe.
quote:
Met zo een opmerking lijk je juist op HEM.
Als ik me gedraag als een irritante, egoistische, vrouwenmeppende misbruikende kloothommel, dan hoop ik oprecht dat je eindelijk een keer ziet waar je naar terug gaat keren.
Ik geef het 2 weken voordat je terug bij hem bent.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2012 14:47:12 ]