abonnement Unibet Coolblue
pi_106905100
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

Misschien lijkt dat zo. mijn ervaring met de spuitautomaat is dat het er als een gek wordt ingespoten, veel te hard naar mn zin. het lijkt wel een kärcher.
Ja misschien zit het ook wel gewoon tussen mijn oren! Maar misschien zit er dan toch wel veel verschil tussen zo'n apparaat en een gewone spuit? De spuit gaat er gewoon geleidelijk in, ik heb verder geen ervaring met zo'n apparaat!
pi_106905214
wat dacht je van BAM! en SPUIT! zodra je de knop indrukt..
nix subtiels aan hoor.. je spuit je vlees gewoon aan de kant :')
Ik had altijd een dikke bult en een pijnlijk been na het zetten.
Eens getest in de wasbak. op een meter afstand spoot het er nog hoorbaar in.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_106905304
Klinkt niet heel verleidelijk nee, dan ben ik blij dat ik zelf de snelheid mag bepalen!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:48:43 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_106907521
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef FUFR het volgende:
wat dacht je van BAM! en SPUIT! zodra je de knop indrukt..
nix subtiels aan hoor.. je spuit je vlees gewoon aan de kant :')
Ik had altijd een dikke bult en een pijnlijk been na het zetten.
Eens getest in de wasbak. op een meter afstand spoot het er nog hoorbaar in.
Het gaat inderdaad met een rotgang naar binnen. Net als met zo'n achtbaan waarin je "afgeschoten" wordt. Die B12 injectie van de ha assistente ging met veel meer beleid.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_106907641
snap ook niet dat het zo moet, je spuit je weefsel kapot, je krijgt op een gegeven moment misschien zelfs de neiging niet af te drukken..
Dit kan gewoon ook anders denk ik.
Lead me away, come inside,