SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Wisten jullie dat de Beatles nooit gepokerd hebben?*krekels*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Wisten jullie dat de Beatles nooit gepokerd hebben?Federer-fan, ben jij het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:
it's complicated...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja toch, want ze spraken ook russisch
quote:Timur werd in 1976 geboren als achterkleinzoon van een Poolse chemicus, kleinzoon van een Israelische ingenieur en zoon van een Russische geoloog.
Ja echtquote:
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef Maver24 het volgende:
Is bouncer nog geweest vannacht met die dansgasten. Was te moe om nog wakker te blijven
Kan het op de site niet vinden, zat vanochtend wel in de update.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is daar nog ergens een filmpje van te zien. Wil die wel graag zien
Het zinnetje daarna is mooierquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik en schoonzusje op facebook
Ik: Zo eerst even lekker in bad, dan 2 sollicitatiebrieven schrijven en dan richting Leiden! Serious Request!
Schoonzusje: wat ga je in leiden doen als ik ik vragen mag??
Ik: Serious Request!
Schoonzusje: hmmm dat is
Schoonzusje: sorry ik weet ben een leek daar in
Ik: Van 3FM het Glazen huis
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het zinnetje daarna is mooier
'Ik luister alleen sky of christmas radio'
Inderdaad. Eeuwige zonde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:10 schreef remcoP het volgende:
[..]
idd, toch jammer dat wie is de mol dit jaar gepresenteerd gaat worden door Art Rooijakkers
Dat is echt fantastischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |