Zou eerst proberen Safari-cache etc. leeg te gooien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Copycat het volgende:
Dat met die links heb ik dan weer niet.
Zou een keertje helemaal leeghalen tot fabrieksinstellingen kunnen helpen?
Hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou eerst proberen Safari-cache etc. leeg te gooien.
Instellingen - Safari. Daar kun je aantal instellingen aanpassen en ook geschiedenis, cookies etc. weggooien. Check daar ook kopje Geavanceerd - Websitedata om data weg te gooien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Ik ben heel erg blont, echt heel erg ...
Volgens mij een geheugenprobleem dat bij een volgende update opgelost moet worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:
Zo te zien heeft het geholpen. VillaMedia opent zonder problemen en zonder dat Safari eruit klapt.
Held!
Oh ... net nu ik dit invoer klapt ie er weer uit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:10 schreef Aether het volgende:
Je kunt proberen alle tabs te sluiten en vervolgens het programma te sluiten (uit de lijst met openstaande programma's).
Al je tabs sluiten in je safari, en daarna twee keer op de homeknop drukken, safari icon ingedrukt houden en op kruisje drukken.quote:
Alle tabs in Safari sluiten.quote:
Ik nam de term over van degene waarop ik reageerde, met jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
"Tekstverwerken". Het is geen 1988 meer.
Want de Engelse naam dekt de lading beter?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
"Tekstverwerken". Het is geen 1988 meer.
Wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Want de Engelse naam dekt de lading beter?
textferrworkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Want de Engelse naam dekt de lading beter?
Siriquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dan de 2012-term voor het schrijven en bewerken van een tekst op een computer?
Ik had op een gegeven moment ook last van allerlei apps die het niet meer deden, een harde reset (ik had er ook nog nooit van gehoord) deed wonderen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef Copycat het volgende:
En Villamedia blijft eruit knallen.
Nou ja, bekijk ik die site wel op mijn laptop.
Ja, een houthakker heeft een iPad natuurlijk wel enorm nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |