abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105951829
pi_105951833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 07:57 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Met die vraag zit ik nu dus ook, ik neem mn ipad eigenlijk nooit mee naar buiten, had er voorheen een sim only met onbeperkt internet in zitten, maar dat abbo is verlopen. Heb eigenlijk geen zin meer in een extra abbo en zat te kijken naar de prepaid opties, maar wat een drama is alles zeg. Zo duur! Als ik kijk naar de facturen voor mn iphone verbruik ik gigabytes per maand, terwijl ik niks speciaals doe. Nu ben ik dus bang dat als ik zo een 200mb ding neem, dat ik dat dan al verstook in de bus van huis naar kantoor..
Strookt wat mij betreft niet met elkaar. GB's per maand en niks speciaals doen?
Onmogelijk.
200MB is het andere uiterste eventueel.
pi_105951871
Ja het is echt heel vreemd, ik speel 2 onlinegames (DreamZoo, Pirates) en mijn kleine kijkt filmpjes met de Z@ppelin app verder facebook en whatsapp ik wel en lees ik het nieuws. De rest van de games (AngryBirds en Where's my water) zijn geen online games oid..
Op zich boeit het me niet veel wat er nu op mn factuur staat omdat het toch onbeperkt is, maar ik denk toch wel dat Wireless circle me spookfacturen stuurt wat de GB betreft.

Misschien moet ik maar een keer zo een prepaid kopen en kijken wat het word..
Op mn iPad kijk ik toch best wel veel op flipboard, en doe ik er verder niet veel online mee, misschien moet het wel te doen zijn die 200MB
pi_105951885
Filmpjes neem ik aan. Maar ik neem ook aan dat dat via Wifi is als je thuis zit en je dus niet moet meetellen in je mobiel verbruik.
pi_105952025
Ja dat is het dus, het lijkt alsof mijn wifi gebruik wordt meegenomen in mijn 3g gebruik oid. Maar mijn kleine kijkt niet extreem veel filmpjes, ik zit er namelijk wel veel bij. ik denk max 1,5u per week en dat is dan niet alleen online filmpjes maar ook andere dingen.
pi_105952046
Vandaag iPad! *O*
For great justice!
pi_105952161
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:26 schreef Q. het volgende:
Vandaag iPad! *O*
Gefeliciteerd ;-)
pi_105953534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat is het dus, het lijkt alsof mijn wifi gebruik wordt meegenomen in mijn 3g gebruik oid. Maar mijn kleine kijkt niet extreem veel filmpjes, ik zit er namelijk wel veel bij. ik denk max 1,5u per week en dat is dan niet alleen online filmpjes maar ook andere dingen.
Zet dan gewoon 'mobiele data' uit zodra je thuis bent, handmatig. Dan weet je iig zeker dat je niet over 3g surft.
pi_105953551
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:26 schreef Q. het volgende:
Vandaag iPad! *O*
Gecondoleerd
pi_105953557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:23 schreef Pindasoepje het volgende:
KPN app weet het goed te scheiden.
pi_105953574
Ah ik ga em gelijk downloaden, die van Hi is bagger..

trouwens, ik weet niet of ik het hier mag melden, maar Broken Sword is gratis voor op de iPad en iPhone echt een mooi spel
pi_105958704
iPad vraag: ik heb hier een iPad waar apps steeds bij updates blijven hangen in een wacht status. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom?
high fives and stagedives
pi_105958738
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:42 schreef withxhonor het volgende:
iPad vraag: ik heb hier een iPad waar apps steeds bij updates blijven hangen in een wacht status. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom?
misschien via Wifi downloaden?
Of app helemaal deleten en opnieuw downloaden?
pi_105959015
Heb het eens geprobeerd, maar geen succes. Het lijkt alsof er een download queue is, maar zover ik weet is die er niet..

Bummer
pi_105959137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:51 schreef withxhonor het volgende:
Heb het eens geprobeerd, maar geen succes. Het lijkt alsof er een download queue is, maar zover ik weet is die er niet..

Bummer
Hmm dan is raar, en als je alles via de pc installeert? Dus updaten op de pc en dan synchen?
pi_105959389
Dat werkt wel, maar het is gewoon lomp dat het ding niet zelf updates kan hebben zonder z'n snoertje...
pi_105959526
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:02 schreef withxhonor het volgende:
Dat werkt wel, maar het is gewoon lomp dat het ding niet zelf updates kan hebben zonder z'n snoertje...
Je hebt dan geluk, al mn usbpoorten op mn laptop werken niet meer. Ik kan niet eens meer via de laptop synchen..

Maarre al gebeld naar Apple ofzo? Heb je onlangs software geupdate oid?
pi_105959571
De iPad is 2 weken oud..en van mn mamma :p ik heb verder niet zoveel met iProducten...
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:19:20 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105959992
gewoon even rebooten.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:21:58 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105960080
Ik waag ook hier even een poging ...
De 5.01 update voor mijn iPhone gebeurde zonder haperingen, maar bij mijn iPad blijft ie elke keer weer steken op de laatste 0,05 mb en dan krijg ik de 'time-out' foutmelding.
Heb firewalls uitgezet en nog een paar dingen geprobeerd ... maar elke keer weer knalt ie er op het laatste moment uit.

Iemand enig idee hoe ik (digibeet van hier tot Tokio) dit toch voor elkaar kan krijgen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105960239
Hmm als ik zo google, zijn er wel wat problemen met de 5.01 update voor de ipad. Ik zou dan nog even wachten denk ik..
Mijn ipad heb ik niet eens geupdate naar 5.0 omdat ik dan mn jailbreak voorlopig kwijtraak
pi_105960279
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:21 schreef Copycat het volgende:
Ik waag ook hier even een poging ...
De 5.01 update voor mijn iPhone gebeurde zonder haperingen, maar bij mijn iPad blijft ie elke keer weer steken op de laatste 0,05 mb en dan krijg ik de 'time-out' foutmelding.
Heb firewalls uitgezet en nog een paar dingen geprobeerd ... maar elke keer weer knalt ie er op het laatste moment uit.

Iemand enig idee hoe ik (digibeet van hier tot Tokio) dit toch voor elkaar kan krijgen?
Heb je het al geprobeerd in recovery mode? En dan handmatig de ipsw erop zetten? http://myappworld.com/how(...)-and-apple-tv/howto/
pi_105960348
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:19 schreef Catch22- het volgende:
gewoon even rebooten.
Ook dat is reeds gebeurd, maar mag niet baten...

iTunes sync is nu aan het wachten totdat wijzigingen zijn toegepast...

Duurt lang...
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:28:45 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105960354
IPSWat?

Recovery mode heb ik niet geprobeerd, ik ga er morgen eens even rustig voor zitten. Bedankt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105960752
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:28 schreef Copycat het volgende:
IPSWat?

Recovery mode heb ik niet geprobeerd, ik ga er morgen eens even rustig voor zitten. Bedankt!
IPSW is het ios update bestand (Zegmaar de 5.0.1 firmware). Je kunt dat ook als los bestand, handmatig op je ipad knallen ipv automatisch via itunes. ff de link volgen die ik er neer zette zojuist. Kom vast goed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')