Strookt wat mij betreft niet met elkaar. GB's per maand en niks speciaals doen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:57 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Met die vraag zit ik nu dus ook, ik neem mn ipad eigenlijk nooit mee naar buiten, had er voorheen een sim only met onbeperkt internet in zitten, maar dat abbo is verlopen. Heb eigenlijk geen zin meer in een extra abbo en zat te kijken naar de prepaid opties, maar wat een drama is alles zeg. Zo duur! Als ik kijk naar de facturen voor mn iphone verbruik ik gigabytes per maand, terwijl ik niks speciaals doe. Nu ben ik dus bang dat als ik zo een 200mb ding neem, dat ik dat dan al verstook in de bus van huis naar kantoor..
Zet dan gewoon 'mobiele data' uit zodra je thuis bent, handmatig. Dan weet je iig zeker dat je niet over 3g surft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat is het dus, het lijkt alsof mijn wifi gebruik wordt meegenomen in mijn 3g gebruik oid. Maar mijn kleine kijkt niet extreem veel filmpjes, ik zit er namelijk wel veel bij. ik denk max 1,5u per week en dat is dan niet alleen online filmpjes maar ook andere dingen.
KPN app weet het goed te scheiden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat is het dus, het lijkt alsof mijn wifi gebruik wordt meegenomen in mijn 3g gebruik oid. Maar mijn kleine kijkt niet extreem veel filmpjes, ik zit er namelijk wel veel bij. ik denk max 1,5u per week en dat is dan niet alleen online filmpjes maar ook andere dingen.
misschien via Wifi downloaden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:42 schreef withxhonor het volgende:
iPad vraag: ik heb hier een iPad waar apps steeds bij updates blijven hangen in een wacht status. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom?
Hmm dan is raar, en als je alles via de pc installeert? Dus updaten op de pc en dan synchen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:51 schreef withxhonor het volgende:
Heb het eens geprobeerd, maar geen succes. Het lijkt alsof er een download queue is, maar zover ik weet is die er niet..
Bummer
Je hebt dan geluk, al mn usbpoorten op mn laptop werken niet meer. Ik kan niet eens meer via de laptop synchen..quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:02 schreef withxhonor het volgende:
Dat werkt wel, maar het is gewoon lomp dat het ding niet zelf updates kan hebben zonder z'n snoertje...
Heb je het al geprobeerd in recovery mode? En dan handmatig de ipsw erop zetten? http://myappworld.com/how(...)-and-apple-tv/howto/quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:21 schreef Copycat het volgende:
Ik waag ook hier even een poging ...
De 5.01 update voor mijn iPhone gebeurde zonder haperingen, maar bij mijn iPad blijft ie elke keer weer steken op de laatste 0,05 mb en dan krijg ik de 'time-out' foutmelding.
Heb firewalls uitgezet en nog een paar dingen geprobeerd ... maar elke keer weer knalt ie er op het laatste moment uit.
Iemand enig idee hoe ik (digibeet van hier tot Tokio) dit toch voor elkaar kan krijgen?
Ook dat is reeds gebeurd, maar mag niet baten...quote:
IPSW is het ios update bestand (Zegmaar de 5.0.1 firmware). Je kunt dat ook als los bestand, handmatig op je ipad knallen ipv automatisch via itunes. ff de link volgen die ik er neer zette zojuist. Kom vast goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:28 schreef Copycat het volgende:
IPSWat?
Recovery mode heb ik niet geprobeerd, ik ga er morgen eens even rustig voor zitten. Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |