Makkelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Als we voor 4 uur nog een topic vol hebben heb ik nog wel een kekke TT
Als je dat redt zonder plaatjes en andere bagger, doen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Als we voor 4 uur nog een topic vol hebben heb ik nog wel een kekke TT
Ik gedraag me toch al zeker een uur of langerquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je dat redt zonder plaatjes en andere bagger, doen!
Wat doet Danny je aan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag van de baas van Fok geen fobo, zegt genoeg
En ik vind het ontzettend knap van je, ik weet dat je vingers jeukenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gedraag me toch al zeker een uur of langerhet is zwaar..
maarja.
Tja... Hij gunt me de rust denk ikquote:
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
Bij de Mac?quote:
Ode To The Bouncer is hem wel hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ze zijn wel erg laat met de anthem hè... Of zal er gewoon een jaar geen anthem gekozen worden? Ik vind het niet erg als het anders Ode To The Bouncer zou worden...
Meest aangevraagd en dat konden we hier in het topic al ruiken voordat SR begonnen was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ze zijn wel erg laat met de anthem hè... Of zal er gewoon een jaar geen anthem gekozen worden? Ik vind het niet erg als het anders Ode To The Bouncer zou worden...
Nog niet zó erg als de vorige anthems...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ode To The Bouncer is hem wel hoor.
Ik dacht dat ie te oud was maar wist ondertussen niks beters.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Meest aangevraagd en dat konden we hier in het topic al ruiken voordat SR begonnen was.
Jumpstart?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie te oud was maar wist ondertussen niks beters.
Dat denken zijn volgens mij ook.
Dat wel ja. Maar dat gaat hem wel worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet zó erg als de vorige anthems...
Ekdom heeft em tot het allerlaatste moment flink gehyped. Vind 't jammer, weinig spontaan zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie te oud was maar wist ondertussen niks beters.
Dat denken zijn volgens mij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |