Hebben jullie niks beters te doen dan zeiken? Prima dat je iemand niet leuk vindt, maar echt, ik lees geen enkele positieve opmerking hier meer, tis alleen Jan dit en Jan dat.quote:
was het maar big brother dan konden we hem eruit stemmenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:44 schreef Waalwijker het volgende:
Kunnen we Jan en z'n choreografie niet uit het huis bieden?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch wel een beetje trots dat ik dat kreng online hebt gegooid.
Liefje, doe eens lief!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je al een slabbertje ondertussen?
ik ook, net als vele andere filmpje. vermaak me er prima mee tijdens dooie mentenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch wel een beetje trots dat ik dat kreng online hebt gegooid.
Noem eens effe wat positieve dingen dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen dan zeiken? Prima dat je iemand niet leuk vindt, maar echt, ik lees geen enkele positieve opmerking hier meer, tis alleen Jan dit en Jan dat.
Muziek, Ekdom, voor de mannen een mooie meid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Noem eens effe wat positieve dingen dan.
Wilde het net zeggon. Maar was niet meer nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
die sik/staart dude is ook een baas.. elke nacht staat hij daar.
Wie? Die danseres?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muziek, Ekdom, voor de mannen een mooie meid.
Ohja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muziek, Ekdom, voor de mannen een mooie meid.
en ze zag en overwon! want zo is Faye!quote:
Hij keek een beetje eng net in dat shot alleen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
die sik/staart dude is ook een baas.. elke nacht staat hij daar.
Hij is heavy mentalquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
Hij keek een beetje eng net in dat shot alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |