Is dat een druk account?? Anders sla ik over, het kost me nu vaak al moeite alles bij te lezenquote:
hell no, ik heb maar 1 twitteraccount en dat vind ik genoeg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouwe? Zal eens followen en reweeten naar mij nmoppen twitter
ik was sarcastisch poppekontjequote:Op vrijdag 23 december 2011 03:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat een druk account?? Anders sla ik over, het kost me nu vaak al moeite alles bij te lezen
Ligt eraan hoeveel woordgrappen er worden gemaakt he.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat een druk account?? Anders sla ik over, het kost me nu vaak al moeite alles bij te lezen
brace erom!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh...![]()
Mijn begrijpend lezen is kaduuk
Dan sla ik maar overquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel woordgrappen er worden gemaakt he.Met Ekdom achter de knoppen gaat het best rap.
PUSSY cat dollsquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat ze zo een kutplaat draaien. dan kan ik de stream uitzetten en naar bed gaan...
Die van mijn knie? Die ligt nu niks te doen op zolder, strak plan!quote:
Met een poliep kun je nog praten of een choreo doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:23 schreef Geo4kant het volgende:
Kreeg Jan Kutmans maar een fokking poliep
Dat hoef je hier in Overijssel niet te zeggen, slecht voor je reputatiequote:
Achquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoef je hier in Overijssel niet te zeggen, slecht voor je reputatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |