ik bedoelde het sarcastisch, zo van dat er helemaal geen regie isquote:
Ze blijven het proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Piles het volgende:
Living doll
Gepland voor morgenmiddag dus.
Geef Gerard er ook 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
Weer even richting het huis
* Siegfried Fisherman neemt
zal naar je uitkijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
Weer even richting het huis
* Siegfried Fisherman neemt
Omdat omgevingsgeluid waarschijnlijk. Ze horen zichzelf anders niet, gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Eh, waarom moet die mensen altijd zo in die microfoon schreeuwen? Praat gewoon normaal. Slet.
Klopt, het geluid van de buitenmicrofoon hoor je ook niet op het plein, dus dat is best lastig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat omgevingsgeluid waarschijnlijk. Ze horen zichzelf anders niet, gok ik zo.
Mee eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:22 schreef Krambo het volgende:
Morgenmiddag een 'spontane' Living Doll van Gerard.
De eerste keer was legendarisch maar nu wordt het zo'n flauw cliché, beetje jammer hij moet het eigenlijk niet meer doen
Ja want die studio is helemaal niet geluiddicht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Eh, waarom moet die mensen altijd zo in die microfoon schreeuwen? Praat gewoon normaal. Slet.
Great Danequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha thanks!
Deze vond ik ook wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je nou al weg? Het neuken gaat zo beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |