buh, moet eigenlijk naar bed, maar heb geen zinquote:
Moet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buh, moet eigenlijk naar bed, maar heb geen zin
Ja, die doen hun best wel, maar op het plein zie ik alleen maar een tamme kuddequote:
Dat leg je jezelf opquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buh, moet eigenlijk naar bed, maar heb geen zin
Enige keer dat ik ze zie springen is als er happy hardcore wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die doen hun best wel, maar op het plein zie ik alleen maar een tamme kudde
ja, want ik ben moe. en ik "moet" om 9u op want ik wil om 12.45u in de trein zitten en voor die tijd moet ik douchen en een was draaien die ca 2u in beslag neemt en ophangen. 3u en 3 kwartier moet net genoeg zijn...quote:
Jan en Timur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Szura het volgende:
Wanneer gaan er weer 2 chickies met elkaar zoenen in het huis?
niet zo mekkeren jijquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, want ik ben moe. en ik "moet" om 9u op want ik wil om 12.45u in de trein zitten en voor die tijd moet ik douchen en een was draaien die ca 2u in beslag neemt en ophangen. 3u en 3 kwartier moet net genoeg zijn...
edwin kennende vind hij buiten nog wel even twee muilende damesquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Szura het volgende:
Ik ben daar wat gemakkelijker in, zet rustig in de nacht een was aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, want ik ben moe. en ik "moet" om 9u op want ik wil om 12.45u in de trein zitten en voor die tijd moet ik douchen en een was draaien die ca 2u in beslag neemt en ophangen. 3u en 3 kwartier moet net genoeg zijn...
Ik bied me aan voor een redelijk bedrag. En wel met een lekker wijf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Szura het volgende:
Oh vorig jaar Ellen ten Damme met wie ook al weer ...quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Szura het volgende:
ik slaap praktisch naast de wasmachine en mijn beddegoed moet er in.....;)quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben daar wat gemakkelijker in, zet rustig in de nacht een was aan
Katjaquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh vorig jaar Ellen ten Damme met wie ook al weer ...
Katja Schuurman, keek het filmpje net toevallig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
katja schuurmanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah... Das wel een probleem jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik slaap praktisch naast de wasmachine en mijn beddegoed moet er in.....;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |