Jaaaaaaa zelfs Stefmans is overquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens deze boy komt jullie vanaf nu ook ownen in bf3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Bij hypebazaar in Nijmegen. Ga volgende week meer halen, moet ik wat blikjes voor jou mee nemen?quote:
Ik krijg hem morgen pasquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens deze boy komt jullie vanaf nu ook ownen in bf3
Hmm kwam er hier ook pas achter dat ze in de buurt ook vanilla hadden, al had ik net in Duitsland gekochtquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
Na al die jaren coca cola vanilla gevonden hier in buurt
Zoek je AA dan?!quote:
Haha zit hier onder een dekentje te snotterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:38 schreef Doopy-X- het volgende:
De sluizen bij Mrs staan open hoor! Elk jaar weer hetzelfde met All you need is love....
Die bij Kleve?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm kwam er hier ook pas achter dat ze in de buurt ook vanilla hadden, al had ik net in Duitsland gekocht. Wel goedkoper dan in NL, want in DE koop je het gewoon bij de Aldi
[..]
Zoek je AA dan?!
Yes! Al heb je er daar 2, Lidl kan je ook proberen! Wij gaan ze alle 3 afquote:
Nee, poepchinees.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm kwam er hier ook pas achter dat ze in de buurt ook vanilla hadden, al had ik net in Duitsland gekocht. Wel goedkoper dan in NL, want in DE koop je het gewoon bij de Aldi
[..]
Zoek je AA dan?!
Laatst nog geweest, zo langs op gelopen dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes! Al heb je er daar 2, Lidl kan je ook proberen! Wij gaan ze alle 3 af
Hey lul, wou je alleen helpen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, poepchinees.Het ging erom dat hij AC bedoelde ipv AA.
Hahaquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laatst nog geweest, zo langs op gelopen dus
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hey lul, wou je alleen helpen hoor
[..]
Haha
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik had het al gezegd maar nogmaals hele fijne feestdagen daar!
Ja ik had het op Facebook nog gezegd! Maar veel plezier daar en fijne feestdagen daarquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:20 schreef PierreTT het volgende:
Zo, ik zit in het vliegtuig! Fijne kerst allemaal en alvast gelukkig nieuwjaar, ook van MarloesIk ga proberen om in NZ foto's te plaatsen hier voor een sfeerimpressie
Tot snel!
Pi-air! Fijne vakantie daar man! En jij ook een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:20 schreef PierreTT het volgende:
Zo, ik zit in het vliegtuig! Fijne kerst allemaal en alvast gelukkig nieuwjaar, ook van MarloesIk ga proberen om in NZ foto's te plaatsen hier voor een sfeerimpressie
Tot snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |