Lol kenserbrakquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dank je wel, afscheidsbrorrel was fantastisch hahah
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom deze opmerking in godsnaam, slaat weer helemaal nergens op
HAHAHAHhaAhAHAHAHAhHAHAAhaahaaaaaaquote:
Kerst in het vliegtuig jwtzquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Straatsoldaten, wie zijn er allemaal klaar voor een bacchanaal deze kerst? Overvloed van wijn en eten, ik heb er zin in.
Je bent nog steeds zatquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHhaAhAHAHAHAhHAHAAhaahaaaaaa
Dese boii is so grappg, ik was ff vergeeten hoe grppg je was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Heel erg veel plezier Pietertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Vorig jaar ook gehad, op zich wel te doen, dubbele gin tonics en leeg vliegtuig betekende dat ik me top amuseerde in de business class (gratis upgrade jwzzz)quote:
Haha ik moest hardop lachen. Er is hier ook een andere bekende variant van, ff zoekenquote:
Nee joh, je zit wel badboy in ONZ maar om mijn comment hier moest je wel zeiken..quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, je zit wel badboy in ONZ maar om mijn comment hier moest je wel zeiken..
Ik vraag alleen waarom die opmerking, als je dat al zeiken vindtquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom deze opmerking in godsnaam, slaat weer helemaal nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |