huh?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeg maar alvast hallo toekomst.
Dat je daar voor de rest van je leven blijft werken, zoiets bedoelt ie denk ikquote:
Nou ik zie me eigen niet ergens langer dan 5 jaar gaan werken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je daar voor de rest van je leven blijft werken, zoiets bedoelt ie denk ik
I came.quote:
Fucking veel plezier maatje!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aww lieverds![]()
Wees niet getreurd, ik zal foto's en updates hier plaatsen!
[..]
4 weken naar Nieuw-Zeeland, naar mijn ouders
Ben morgen pas wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
Veel plezier Pierre, ik ga je missen
Perfect jurkje voor kerst en oud en nieuw gekocht
flexe pata's brada!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben morgen pas weg![]()
Ondertussen wel even nieuwe Allstars gehaald om 4 weken op rond te lopen
[ afbeelding ]
Die zijn leuk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben morgen pas weg![]()
Ondertussen wel even nieuwe Allstars gehaald om 4 weken op rond te lopen
[ afbeelding ]
quote:
Thnxquote:
Ik ben nog niet weg, morgenavond pasquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Have fun Pieter ik ga je missen ouwe mosselboer van me
Weet niet of ik Morgen nog fok of game dus bij deze!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, morgenavond pasEerst nog even zuipen
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
Perfect jurkje voor kerst en oud en nieuw gekocht
MW3 is nog steeds vermakelijk alleen ben ik beetje klaar met fpsquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo, level 80. Denk niet dat ik MW3 ooit nog ga spelen (of titty moet het heel lief vragen, was ff gezellig)
BF3 here i come!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |