Ik heb het gelukkig net binnen gekregen! Nu alleen nog wat voor me zusje vinden..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:12 schreef KneusTeun het volgende:
Is er morgen nog post?
Mijn kado voor kerst is nog niet binnen!?!?! zou gister al binnen gekomen moeten zijn
Lol, hoeveel ribbons moet je nogquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan je suppression medal!!
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig net binnen gekregen! Nu alleen nog wat voor me zusje vinden..
Tilli, help!!!!!!!!
Ik las "houd ze van tetten"quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?
Geen idee, ik ben recreatief speler aan het wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lol, hoeveel ribbons moet je nog
Verdorie, ik ben toch kk nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook maar aan 1 ding denken.
20, volgens mij wel, twente (al zit zij op kamers elders in het land)quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?
Hoeveel mag het kosten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
20, volgens mij wel, twente (al zit zij op kamers elders in het land)
pics?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niemand "moest" die opmerking maken, maar goed dat je het toch even vraagt!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
pics?
iemand moest die opmerking maken
Jawel hoor, dat hoort op fokquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niemand "moest" die opmerking maken, maar goed dat je het toch even vraagt!
Koop een giftcard van de h&m, of the body shopquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook maar aan 1 ding denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets van de Body Shop of Rituals, scoort altijd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig net binnen gekregen! Nu alleen nog wat voor me zusje vinden..
Tilli, help!!!!!!!!
Deze man weet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Iets van de Body Shop of Rituals, scoort altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |