Ja ik ook. Elke nacht 3/4 uurtjes slapen houd ik niet lang meer vol.quote:
Dan doe je dat toch niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Elke nacht 3/4 uurtjes slapen houd ik niet lang meer vol.
quote:
Zie:quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Elke nacht 3/4 uurtjes slapen houd ik niet lang meer vol.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:29 schreef Michhas het volgende:
Wekker gaat om zes uur, ik word al brak als ik er aan denk
Hommotjes.quote:
Lukt niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet.
Maak er 5/6 van.
Mijn ritme was ook fucked up. Gelukkig heb ik gewoon systeemherstel gedaan en slaap ik eerder.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lukt niet.Heb gewoon een bepaald ritme overgenomen.
Ja, koop het spel niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand alvast wat tips voor een BF-n00b?
Niet rushenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Als het bij mij uit de hand liep dan haalde im gewoon een nachtje door, gegarandeerd dat jij de volgende dag op tijd slaaptquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lukt niet.Heb gewoon een bepaald ritme overgenomen.
als je schiet, schiet raak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo kom je nooit aan je suppression medal!!quote:
Ik heb het gelukkig net binnen gekregen! Nu alleen nog wat voor me zusje vinden..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:12 schreef KneusTeun het volgende:
Is er morgen nog post?
Mijn kado voor kerst is nog niet binnen!?!?! zou gister al binnen gekomen moeten zijn
Lol, hoeveel ribbons moet je nogquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan je suppression medal!!
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig net binnen gekregen! Nu alleen nog wat voor me zusje vinden..
Tilli, help!!!!!!!!
Ik las "houd ze van tetten"quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?
Geen idee, ik ben recreatief speler aan het wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lol, hoeveel ribbons moet je nog
Verdorie, ik ben toch kk nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook maar aan 1 ding denken.
20, volgens mij wel, twente (al zit zij op kamers elders in het land)quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |