SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
LOLquote:
Inderdaad, gelukkig ga ik er niet op wachtenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Pas na 2 uur toch?
Edit- Ohnee, 1.05 uur. Dan zijn ze wat laat ja
trusten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig ga ik er niet op wachten
Slaapse!
Inmaken die gastquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zie net dat ik YUR's tegenstander uit de beker ga ontmoeten volgende week
Oeh, nicequote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef RemCOW het volgende:
Woei, stond op plek 9 van Nederland qua hatstats afgelopen zondag!
http://www74.hattrick.org/Forum/Read.aspx?t=15410952&n=1&v=0
jij wel..quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Moeten we onze spelers nu ook 200% uitbetalen omdat ze met kerst moeten voetballen
eindelijk weer eens iets fatsoenlijks....quote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en 75 dagen en heet Robin Krijnen.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ja!quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Kees van der Belt.
Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Positiespel!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Heb het geld nietquote:Op zondag 25 december 2011 17:54 schreef elby1988 het volgende:
Het is stil, toch ga ik het proberen
Iemand een startbod op 268056550?
Heb geen geld. Trouwens voor controversiele speler krijg je niet zo veel.quote:Op zondag 25 december 2011 17:54 schreef elby1988 het volgende:
Iemand die werk geld heeft?;) morgen ochtend speler kopen...:)quote:Op zondag 25 december 2011 17:54 schreef elby1988 het volgende:
Het eind van het seizoen zo ongeveerquote:Op zondag 25 december 2011 23:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Mijn teamgeest is nu "woedend", met een "waardeloos" leiderschap coach. Hoe lang duurt dat voordat dat weer een beetje omhoog is gegaan ?
En 1e in m'n eerste jaar in de VII, het gaat lekkerquote:Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
Tsja, als jij dat soort matches wint terwijl ik tegen de Fosielen kansloos ten onder ga alleen op middenveld danquote:Op zondag 25 december 2011 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
Jeeh, 2-0 gewonnen van 1 van mijn concurrenten. Nu 6 punten voorsprong op de nummer 2 (Maniack28) en 3, 9 punten op de nummer 4. Zondag nog een moeilijke wedstrijd, dat wordt PIC + counter en dan alles opsparen voor de laatste wedstrijd tegen Maniack28
En weer gewonnen met minder hatstats (161 vs 171), wel met een beter middenveld "matig" zeer hoog van mij vs "zwak" zeer hoog van de tegenstander
HatStats FC PeeJie (161)
Verdediging: 68
Middenveld: 60
Aanval: 33
Hatstats de fosielen (171)
Verdediging: 58
Middenveld: 48
Aanval: 65
Maar omdat ik nu geen eerste meer sta:quote:Seizoensverwachtingen: elke dag in deze divisie is een bonus
Goed systeem wel, Hattrickquote:26-12-2011
De club zag helaas 2 supporters opzeggen als lid van de fanclub.
Bij mij zijn ze kalm en lopen ze wegquote:Op maandag 26 december 2011 12:50 schreef YUR het volgende:
HT's supportersysteem
Ik verlies pas voor de tweede keer dit seizoen, waardoor ik geen eerste meer sta, maar tweede.
Het standpunt is:
[..]
Maar omdat ik nu geen eerste meer sta:
[..]
Goed systeem wel, Hattrick
Ze liepen zelfs weg bij een Eredivisie team die de laatste bekerronde verloor, maar wel landskampioen werd.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ze liepen zelfs weg bij een Eredivisie team die de laatste bekerronde verloor, maar wel landskampioen werd.
Dat heeft ook een HT-er aangegeven die de deur is uitgeschopt bij Hattrick.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:09 schreef YUR het volgende:
Oh crap...ik moet nog 6 trainees kopen voor het team van GotC. En die wedstrijd is al vandaag
Ja, ik ook.quote:
Ohja, ik moet ook nog 2 jeugdopstellingen makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik heb vandaag mijn nieuwe toekomstig coach gekocht, verslag van mijn jeugdwedstrijd bekeken, jeugd training veranderd.
Een FC kopen is op zich wel een goed ideequote:Op dinsdag 27 december 2011 13:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik heb vandaag mijn nieuwe toekomstig coach gekocht, verslag van mijn jeugdwedstrijd bekeken, jeugd training veranderd.
Is heel erg afhankelijk van de ervaring en de mogelijkheden van de speler zelf.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:51 schreef NelisZ het volgende:
Een FC kopen is op zich wel een goed idee
Wat zijn tegenwoordig redelijke prijzen hiervoor?
Sterren is de combinatie van skills + vorm + conditie. Ik zelf kijk daarom nooit naar sterren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef mrbombastic het volgende:
Wat is nu precies het verband tussen kwaliteiten en sterren?
Ik heb bijvoorbeeld een spits met Goed scoren en die haalt 4 sterren.
Is dat niet veel? Als je een spits met Uitstekend scoren hebt, dan haalt die vaak ook "maar" 4 sterren toch?
Goede specialiteitquote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een nieuw jeugd talentje ontdekt
Ik ben er na 2 dagen achter dat mijn speler:
Kees van der Belt (115332217)
15 jaar + 66 dagen [SNEL]
Verdedigen max Zwak
Positiespel max Matig
Vleugelspel max Uitstekend
Passen max Slecht
Scoren max Goed
Lang leven www.Hattrick-youthclub.org
Je kunt alles, alleen wat niet spel beïnvloedende extra's.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:32 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik ga het ook proberen, ga nu account aanmaken.
Maareh.. kan je veel zonder te betalen?
Want ik ga geen 30 euro lappen voor dat spel hoor
Succes, en als je alles hebt dan moet je natuurlijk even je teamnaam en id hier plaatsen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:39 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké.
24 uur, en dan heb ik een account.
1-1 ruststand, 48% balbezit. Aanvals- en verdedigingsratings alsmede specialiteiten behoren in mijn voordeel te zijn. Kortom, er is nog van alles mogelijkquote:
Wij verwachten niks anders dan winst!quote:Op woensdag 28 december 2011 17:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1-1 ruststand, 48% balbezit. Aanvals- en verdedigingsratings alsmede specialiteiten behoren in mijn voordeel te zijn. Kortom, er is nog van alles mogelijk
Als jullie afvragen hoe ik dat flik. Dat is gewoon geluk, want het commentaar van de scout was:quote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een nieuw jeugd talentje ontdekt
Ik ben er na 2 dagen achter dat mijn speler:
Kees van der Belt (115332217)
15 jaar + 66 dagen [SNEL]
Verdedigen max Zwak
Positiespel max Matig
Vleugelspel max Uitstekend
Passen max Slecht
Scoren max Goed
Lang leven www.Hattrick-youthclub.org
In welke gebieden zoek je en op wat voor spelers zoek je?quote:Op donderdag 29 december 2011 08:40 schreef YUR het volgende:
Ik heb nog nooit een redelijk overall jeugdspeler gehad, of eentje met uitstekend potentie
Oh hou op schei uit...daar heb ik al zoveel aan veranderd, daar geloof ik dus echt niet meer inquote:Op donderdag 29 december 2011 08:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
In welke gebieden zoek je en op wat voor spelers zoek je?
Wat zijn je criteria waarop je spelers selecteert?
Damn dat doe je goed...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
BAM!!! 1-3 en leuke ratings aldus Androick. Hopelijk ronde 10 thuis, al zal dat er wel nog niet inzitten
edit: weer uit, tegen een team dat de competitie laat lopen en volledig op beker focust. Gezien ratings, etc., ben ik niet kansloos
Oh ja, dat zeker.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:49 schreef YUR het volgende:
Oh hou op schei uit...daar heb ik al zoveel aan veranderd, daar geloof ik dus echt niet meer in
Het is en blijft een kwestie van puur geluk
Alles behalve 17-jarigenquote:Op donderdag 29 december 2011 08:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeker.
Maar welke leeftijd accepteer je dan bij je scouting voor je 1e, 2e en 3e belletje?
1e belletje: alleen 15 jarige tenzij 16 jarige met goed/uitstekende skills die in mijn trainingsplannen past.quote:
Mja, hier ook zoiets. 16-jarige mag ook minimaal matig allround zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
1e belletje: alleen 15 jarige tenzij 16 jarige met goed/uitstekende skills die in mijn trainingsplannen past.
2e belletje: alleen 15 jarige tenzij 16 jarige met goed/uitstekende skills
3e belletje: alles
Deze speler was mijn 3e belletje.
Door dit talent zijn mijn trainingsplannen nu:quote:
Same here! Afgezien dat ik nipt heb gewonnen in de verlenging. Mijn zwakkere middenveld speelt mij nu wel parten. Maar eind dit seizoen ga ik mijn 2 spitsen vervangen met 2 (t)DFW, dat moet m'n middenveld aardig opkrikken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
BAM!!! 1-3 en leuke ratings aldus Androick. Hopelijk ronde 10 thuis, al zal dat er wel nog niet inzitten
edit: weer uit, tegen een team dat de competitie laat lopen en volledig op beker focust. Gezien ratings, etc., ben ik niet kansloos
hoe kom jij aan zulke talenten?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Door dit talent zijn mijn trainingsplannen nu:
Scoren + Korte Pass
Scoren + Spelhervatting
Vleugelspel + PM
Vleugelspel + Spelhervatting
Komt er een 16 jarige die goed verdedigen kan halen, dan ga ik hem echt niet aannemen. Ik kan hem toch niet de goede training geven.
Wat ik nog in mijn selectie heb zitten:
17 jarige met max goed verdedigen en redelijk passen
17 jarige met max goed verdedigen
16 jarige met max goed positiespel en matig passen + Krachtig
16 jarige met max goed scoren en redelijk passen + Koppen
16 jarige met max goed scoren en goed verdedigen + Krachtig
Geluk hebben!quote:
quote:Jaron Bloemhoff: Zijn beoordeling op het gebied van keepen steeg van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Mooiste uitslag ook toch, 22 (+wisselspelers) blije koters. Ben inderdaad niet meer zo ongenaakbaar als een paar maanden terug. Wellicht scheelt het dat ik al een poosje geen keeper meer hebquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:36 schreef Nixx- het volgende:
De jeugd blijft wel steeds gelijk spelen
quote:
SORRY!quote:
we can shake hands...quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
SORRY!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Bernard Wagenmakers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel! Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk.
Geven we hem een contract, baas?
Ja....
Die van ScudRaket kan ik me nog iets bij voorstellen, SE beslissend bij 2 teams 'zonder aanval'. De jouwe daarentegenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef RemCOW het volgende:
359163997dit is toch niet te geloven?
[..]
we can shake hands...
quote:Jozias van Groningen zag zijn mate van vleugelspel toenemen van goed naar uitstekend.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, nog een verlate trainingsupdate voor Moon:
[..]
Geluk of wijsheidquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Reza Adams.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Positiespel! Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Welkom!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:31 schreef Dwit het volgende:
Allereerst nog een gelukkig nieuwjaar
Ik speel al ongeveer een jaar hattrick en kom al redelijk vaak (anoniem) langs bij dit forum, als soort van goede voornemen heb ik me maar aangemeld.
Mijn managernaam is Dwit en ik speel momenteel op het allerlaagste niveaumaargoed promotie is zo goed als zeker..
Tja,.. kijken of we er een leuke tijd van kunnen maken
en ook wat train je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Welkom!
Al gericht aan het trainen en zo?
en dat zonder centrale verdedigingquote:Robbert van Engelen van Fillead probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers.
Heb al een arsenaal aan 17-Jarigen aangeschaft en ben nu 1 voor 1 de oude spelers aan het ontslaan die standaard in mijn team zaten. ik train scoren omdat ik het gevoel heb om spitsen tegen goede prijzen te kunnen verkopen.quote:Amersfoort Lost Boys (208784) VIII.813 Nederland
Hoiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:44 schreef NokNokNou het volgende:
Ik meld me ook eens aan.. Speel sinds een weekje hattrick ..
[..]
Heb al een arsenaal aan 17-Jarigen aangeschaft en ben nu 1 voor 1 de oude spelers aan het ontslaan die standaard in mijn team zaten. ik train scoren omdat ik het gevoel heb om spitsen tegen goede prijzen te kunnen verkopen.
Groetjes !
Maar, hoe kan ik ze voor hun 18de dan trainen op scoren, én bv passen ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoien welkom!
![]()
Maak een plan met scoren + bijskill zoals passen oid. Verkoop je ze voor meer dan met alleen 1 skill, tenminste, dat is mijn ervaring. Of als je straks genoeg geld hebt, koop je getrainde spelers en ga je die bijtrainen.. Ik was begonnen met positiespel, toen ik begon waren ze getraind aardig wat waard, had ik ze eenmaal getraind, was de "markt" ingestort en waren ze alleen nog wat waard icm bijskill
Nee dat gaat in principe niet, tenminste niet genoeg om er geld mee te verdienen. Met deze tool, http://ht-box.ru/training.php , kan je kijken hoe lang het duurt om een speler te trainen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef NokNokNou het volgende:
[..]
Maar, hoe kan ik ze voor hun 18de dan trainen op scoren, én bv passen ?
Dus zijn subskill level is in dit geval 28 % ??quote:Ruprecht Billroth (336654000) 18 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 21-04-2012
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: goed
Spelhervatting: slecht
Scoring [Form=High]=7.16
Scoring [Form=Average]=7.28
Scoring [Form=Low]=7.41
Scoring [Wage=+¤]=6.54
Scoring [Wage=-¤]=7.09
Kloppen die trainingssimulatoren nog sinds dat toen is veranderd?..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:47 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nee dat gaat in principe niet, tenminste niet genoeg om er geld mee te verdienen. Met deze tool, http://ht-box.ru/training.php , kan je kijken hoe lang het duurt om een speler te trainen.
Ik vul even de volgende gegevens in:
17y30 dagen
scoren: goed
subskill level: 50% (te zien met psycotsi, google maar)
goed coach en 100% training icm 15% conditie
Dan zal je rechts zien dat hij op 18y en 52 dagen Briljant scoren is. Dit duurt nog een aardige tijd, maar je kan niet snel geld verdienen met hattrick.
Vul ik even de volgende gegevens in:
18y52
passen: redelijk
subskill: 50%
goed coach / 100% training icm 15% conditie
En dan zal je rechts zien dat hij voor zijn 20ste ook briljant passen heeft.
Zoek op de transfermarkt wat een
20 jarige
Scoren: Briljant
Passen: Briljant
voorbeeld, druk rechts op transfervergelijking..
oplevert en je zal zien wat je kan gaan verdienen
Trouwens, dit is mijn "idee" hiervan hoor, ik weet 100% zeker dat andere hier vast wel een paar op of aanmerkingen over hebben
quote:Nazareno Aguerreberry (277883938)
23 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 28-03-2012
Vorm: matig Conditie: uitstekend
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Clubtrouw: mythisch
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 13-04-2011 (4/45), 2s 6wk)
Total Skill Index (TSI): 83 120
Loon: 21 780 ¤ (18 150 ¤) /week inclusief 20% bonus
348 480 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
HTMS Punten: Vaardigheid: 1006 / Potentieel: 1677
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 07-01-2012 20:16 (10/47) (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig
Leuk spelertjequote:
quote:Patriek van Groningen
30 jaar en 67 dagen, TSI = 43 290
Vorm: redelijk Conditie: redelijk [Snel]
Ervaring: wonderbaarlijk Leiderschap: slecht
Clubtrouw: goddelijk
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
en hij staat op de tlquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:03 schreef MrMoon het volgende:
mogelijk nieuwe spits
de huidige eigenaar heeft zich bereid verklaard om hem te verkopen
[..]
Vast niet zoveel als bij mij: +0/-10quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:16 schreef MrMoon het volgende:
4 positiespel stijgers en helaas erg veel vormdalingen...
Één stijger.. verder ook veel vormdalingen. Vijf in mijn a-ploeg waarvan één zelfs twee niveaus.quote:William Muntz
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van bovennatuurlijk naar reusachtig.
quote:Koenraad Prent
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op vleugelspel steeg hij van goed naar uitstekend.
nee zo erg was het gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als bij mij: +0/-10
Gelukkig als goedmaker nog wel een keepen-pop...
why?quote:
Oudje, dat wel. Kan niettemin nog mooi wat seizoenen mee en fijne specquote:
Gewoon om er eens een klassieker in te gooienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee zo erg was het gelukkig niet
[..]
why?
ach, dat is niet anders... Jep heb ik straks een twee-eiige tweeling. Een van mn huidige spitsen heet ook Patriek is even oud en heeft dezelfde spec..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oudje, dat wel. Kan niettemin nog mooi wat seizoenen mee en fijne spec
goed bezig.. het is wel erg rustig hier de laatste tijd..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon om er eens een klassieker in te gooien![]()
Ik kom hier dan ook altijd voor mn rustquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed bezig.. het is wel erg rustig hier de laatste tijd..
Je weet trouwens dat jouw twee Patrieken deel uitmaken van een een-eiige drieling?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach, dat is niet anders... Jep heb ik straks een twee-eiige tweeling. Een van mn huidige spitsen heet ook Patriek is even oud en heeft dezelfde spec..
jep... helaas door de wijziging van het spelersuiterlijk zien ze er nu niet hetzelfde uit... best wel jammer..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat jouw twee Patrieken deel uitmaken van een een-eiige drieling?
dat kan ook..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kom hier dan ook altijd voor mn rust
Die derde gaat zeker voorlopig niet in de verkoop...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep... helaas door de wijziging van het spelersuiterlijk zien ze er nu niet hetzelfde uit... best wel jammer..
nou... na deze heb ik zeer waarschijnlijk niet voldoende voor die 3de..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Die derde gaat zeker voorlopig niet in de verkoop...
Dat zat ik me af te vragen. Hoe verdien jij eigenlijk geld?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou... na deze heb ik zeer waarschijnlijk niet voldoende voor die 3de..
trainen en verkopen.. en ik koop natuurlijk niet zo heel veel, dus ook mn stadion inkomsten..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zat ik me af te vragen. Hoe verdien jij eigenlijk geld?
Mja..dan heb je eindelijk een opgetrainde Van Groningen, en dan verkoop je hem. Da's toch ook zonde..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
trainen en verkopen.. en ik koop natuurlijk niet zo heel veel, dus ook mn stadion inkomsten..
qua verdedigers bijv. ik trainde er 10 en ik heb 4 gelijkwaardige overgehouden en 1 met goed verdedigen voor mn b-team erbij gekocht.. dat is toch voldoende?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Mja..dan heb je eindelijk een opgetrainde Van Groningen, en dan verkoop je hem. Da's toch ook zonde..
Ja, op zich wel..maar het blijft behelpen lijkt mijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
qua verdedigers bijv. ik trainde er 10 en ik heb 4 gelijkwaardige overgehouden en 1 met goed verdedigen voor mn b-team erbij gekocht.. dat is toch voldoende?
dat sowieso, het lastige is vooral om trainees te vinden die goed genoeg zijn.. ohw ja keepers en vleugelspelers zijn ook niet echt fijn..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, op zich wel..maar het blijft behelpen lijkt mij
quote:Vincent Olofsson (306803435)
20 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 14-02-2012
Vorm: redelijk Conditie: uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar: K.K. team
(sinds 06-12-2010 (2/44), 3s 8wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 46 230
Loon: 14 628 ¤ (12 190 ¤) /week inclusief 20% bonus
234 048 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
HTMS Punten: Vaardigheid: 774 / Potentieel: 1839
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: rampzalig
hij is niet verkeerdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:30 schreef YUR het volgende:
De vervanger van BamBerry is alvast binnen:
[..]
Z'n toepasselijke naamsverbastering heb ik alvast klaarliggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kun je nagaan wat een helden potentieel deze heeft
ben benieuwd..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Z'n toepasselijke naamsverbastering heb ik alvast klaarliggen
Patriek van Goalingenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:00 schreef YUR het volgende:
Een team maken met alleen maar namen die je leuk kunt verbasteren
haha jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:07 schreef YUR het volgende:
[..]
En de rest van je team is dan ongeveer net zo
hehe..quote:
die gaat nooit meer in de verkoop.. ik zie net dat het team waar hij speelt een bot is geworden..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Die derde gaat zeker voorlopig niet in de verkoop...
Da's de vierde toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die gaat nooit meer in de verkoop.. ik zie net dat het team waar hij speelt een bot is geworden..
ja dat is best wel balenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's de vierde toch?
EDIT - ohnee....zonde
Je kan als nieuwe speler toch zo'n botteam overnemen ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat is best wel balen
iig maar zorgen dat ik Patriek 2 binnenhaal morgen..
daar krijg je die spelers niet meequote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Je kan als nieuwe speler toch zo'n botteam overnemen ?
Moment dat iemand een BOT-team overneeemt, worden ook alle spelers vervangen. Het zou wat zijn, als beginnende HT-er een team hebben met spelers met 90K+ TSIquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:00 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Die nieuwe speler kan die andere spelers toch verkopen ?
Oh, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Moment dat iemand een BOT-team overneeemt, worden ook alle spelers vervangen. Het zou wat zijn, als beginnende HT-er een team hebben met spelers met 90K+ TSI
Zonde...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef YUR het volgende:
Over 19 minuten loopt BamBerry af...maar t loopt nog niet echt storm
Voor 3M verkocht. Al mijn spelers gaan voor veel te weinig geld weg, helaas. Heb zelfs nog verlies op m geleden, ondanks het optrainen van zwak of matig passen naar wonderbaarlijk passen
Ik zou counteren. Gut .quote:Op zondag 8 januari 2012 10:32 schreef RemCOW het volgende:
Vergeleken met de TL of met wat je verwachtte? Want de prijzen zijn flink gezakt afgelopen seizoenen... Daarnaast zijn de prijzen in deze periode van de competitie wat lager.
Vanavond ga ik het lastig krijgen. M'n middenveld is duidelijk veel te zwak, maar door de verliezen is het vertrouwen van mijn team ook laag wat m'n aanval aantast. Ik twijfel of ik moet counteren.
Middenveld: Redelijk (zeer hoog) vs Formidabel (laag) denk ik.
Mijn Verdediging vs zijn aanval: wereldklasse (hoog) vs formidabel (laag)
Mijn aanval vs zijn verdediging: wonderbaarlijk (laag) vs formidabel (zeer hoog)
Countervaardigheid komt slechts op wonderbaarlijk.
Moeilijkmoeilijk..
Heb je geen DFW of OCD's om je middenveld te boosten?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:32 schreef RemCOW het volgende:
Vergeleken met de TL of met wat je verwachtte? Want de prijzen zijn flink gezakt afgelopen seizoenen... Daarnaast zijn de prijzen in deze periode van de competitie wat lager.
Vanavond ga ik het lastig krijgen. M'n middenveld is duidelijk veel te zwak, maar door de verliezen is het vertrouwen van mijn team ook laag wat m'n aanval aantast. Ik twijfel of ik moet counteren.
Middenveld: Redelijk (zeer hoog) vs Formidabel (laag) denk ik.
Mijn Verdediging vs zijn aanval: wereldklasse (hoog) vs formidabel (laag)
Mijn aanval vs zijn verdediging: wonderbaarlijk (laag) vs formidabel (zeer hoog)
Countervaardigheid komt slechts op wonderbaarlijk.
Moeilijkmoeilijk..
Ja, wat dat betreft heb ik spijt dat ik 1,8 mil geinvesteerd had in een wonderbaarlijk positiespel met redelijk/goed voor coaching, formidabel def en formidabel spelhervatting... hij is nu nog maar 900k waardquote:Op zondag 8 januari 2012 10:32 schreef RemCOW het volgende:
.
Beide. De dagen daarvoor gingen gelijkwaardige spelers zonder spec voor veel meerquote:Op zondag 8 januari 2012 10:32 schreef RemCOW het volgende:
Je verdediging is wel leuk, maar je middenveld en aanval redden het niet in VII denk ik. Als je bij ons in de competitie (VIII) zou komen, zou je een sterke verdediging hebben, maar weinig kansen creëren denk ik..quote:Op zondag 8 januari 2012 14:36 schreef mrbombastic het volgende:
Ik sta nu bovenaan in VIII en train verdedigers: http://www83.hattrick.org/Club/Players/?TeamID=367163
Mijn verdedigers zijn briljant qua verdedigen.
Middenvelders zijn de meeste goed, 1 uitstekend.
Vleugelspeler ook 1 uitstekend, rest goed.
Aanval scoren ook goed.
Na elke wedstrijd (zowel competitie als vriendschappelijk) krijg ik 9 supporters erbij.
Nu sprak ik laatst met een wat meer ervaren Hattricker en die zei dat ik misschien beter nog een jaartje in VIII kan blijven en dan middenvelders trainen. Ook omdat ik nu nog steeds 9 fans per wedstrijd erbij krijg.
Wat denken jullie: blijven in VIII of promoveren naar VII?
GOALofssonquote:02:22
In de 2e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Vincent Olofsson de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
quote:
quote:Patriek van Groningen (190246838)
30 jaar en 70 dagen, volgende verjaardag: 19-02-2012
Deadline: 08-01-2012 20:30 (10/47) (0m)
Vraagprijs: 2 200 000 ¤
Hoogste bod: 2 200 000 ¤ door Dynamo Groningen (geschiedenis van biedingen)
Het bieden is geëindigd!
BAM!quote:Kazimir van Groningen van Dynamo buitte in de 33e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-2.
ongekende luxe..quote:De wedstrijd was 38 minuten bezig toen Bennie van Groningen van Dynamo op rechts doorbrak en tot groot ongenoegen van het thuispubliek de score moeiteloos verhoogde: 0-3.
het blijft maar doorgaan..quote:
quote:Simon van Groningen van Dynamo strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 41e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 0-4.
ach voorlopig sta je nog voorquote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb 49% balbezit. Kan nog alle kanten op...
3-4?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef NelisZ het volgende:
3-0 achter, spits geblesseerd en vervangen door een vleugelspeler, maar wel 52% balbezit..
Nu kijken waar dit eindigt en hoe terecht dat is...
Ga je eindelijk eens een keer verliezen dan? Want sommige matches van jouquote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Fijn, een directe rode kaart voor een van me middenvelders met een 1-1 tussenstand
je hebt idd geen pech gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Joh
1-1 hier. Gezien de stats mag ik niet klagen
Hehe, hoe kom je daar bij dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt idd geen pech gehad
onze prentenman vindt je Goalofsson een held trouwens..
Laat maar, ik weet t alquote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarbij?
[slechte grap modus]aardbei[/slechte grap modus]
Siquote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe het commentaar van de prentenman dus..
Je blijft een mazzelpik. Hoeveel wedstrijden heb jij dit seizoen gewonnen waarvan de odds totaal anders waren? Vandaag was een gelijkspel op zijn plaats, win je weer 4-2quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Fijn, een directe rode kaart voor een van me middenvelders met een 1-1 tussenstand
Ik heb de stats nog niet bekeken, wel dat ik 4-2 winst heb... Ach ik moet nog tegen jou de laatste wedstrijd en die drie punten verschil zijn voor mij niet genoeg dan :pquote:Op zondag 8 januari 2012 22:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je blijft een mazzelpik. Hoeveel wedstrijden heb jij dit seizoen gewonnen waarvan de odds totaal anders waren? Vandaag was een gelijkspel op zijn plaats, win je weer 4-2
Het is je gegund hoor, maar als de ME bij mij ook nog maar een keer zo meezit
Moet ik eerst aankomende week van Winterswijk winnen, dat wordt ook knap lastig!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik heb de stats nog niet bekeken, wel dat ik 4-2 winst heb... Ach ik moet nog tegen jou de laatste wedstrijd en die drie punten verschil zijn voor mij niet genoeg dan :p
Inderdaad, gelijkspelletje zou mooi zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Moet ik eerst aankomende week van Winterswijk winnen, dat wordt ook knap lastig!
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Inderdaad, gelijkspelletje zou mooi zijn
Dat is wel een kloterige manier van verliezen.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-0 verloren door Tech vs. Head-SE, m'n eigen specs (3x Snel, 5x Koppen) leverden weer eens niets op. Op doelsaldo nog wel bovenaan. Nu woensdag eerst weer bekeren..
Jammer genoeg alleen 15 en 107 dagen..quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Raymond Lenting is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik denk dat je moet afwachten in welke VIIe klasse je terecht komt.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:39 schreef Dwit het volgende:
Wedstrijd gewonnen met 8-0.. Ik zit alleen met een dillema, de VIII is geen uitdaging, maar de VII is te hoog gegrepen (gok ik).
Ik denk dat bij promotie dit seizoen ik aankomend seizoen in de VII degradeer.. Wat is nu verstandig?
Opzicht had ik zoiets ook al wel verwacht..quote:Op maandag 9 januari 2012 09:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet afwachten in welke VIIe klasse je terecht komt.
Identificeer welke teams je dan aankan. PIC tegen de sterksten en PIN tegen de teams waarmee je om degradatie vecht.
Wat voor vleugelspelers train je?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:31 schreef Dwit het volgende:
Opzicht had ik zoiets ook al wel verwacht..
Ik zit ook een beetje met de training, op dit moment train ik vleugelspel en dit gaat wel goed en hiermee kan ik dus wel doorgaan..
Ik denk alleen (of weet wel zeker) dat mijn middenveld te zwak is voor de VII.. Hier zal ik dan versterking moeten kopen denk ik..
Ik ben al wel een flink seizoen geld aan het sparen en zit op eind van het seizoen richting een miljoen. Voor dat geld moet toch wel versterking te halen zijn lijkt mij..quote:Op maandag 9 januari 2012 10:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat voor vleugelspelers train je?
Ik speel zelf namelijk met 1 WtM en een vleugelspeler met wat positiespel.
Misschien kan je een leuke oude middenvelder op de kop tikken om je middenveld te boosten.
Met afkortingen en specialiteiten ben ik opzicht wel bekend (alleen weinig ervaring mee) En voor mijn afgelopen trainees had ik geen geld om spelers te selecteren op specialiteiten.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Nixx- het volgende:
Wat je zou kunnen proberen:
NWB - CD - NWB
OW - IM - IM - IM - OW
DFW - DFW
NWB = verdediger met vleugelspel (leuk om te trainen) (+ Onvoorspelbaar)
CD = pure verdediger (+Snel/Koppen)
OW = vleugelspeler met goed/uitstekend positiespel + SNEL
IM = o.a. (kale) middenvelder van 26 tot 28 jaar (Koppen/Snel)
DFW = Technische speler met scoren, positiespel, passen en een klein beetje vleugel
Let met nieuwe aankopen ook op specialiteiten. Hiermee kan je veel doelpunten extra scoren.
Als je da afkortingen niet ken wil ik ze je ook wel vertellen.
Je centrale aanval zal niet hoog zijn, maar als je goede vleugelspelers hebt, zal die genoeg potten kunnen breken.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef Dwit het volgende:
Met afkortingen en specialiteiten ben ik opzicht wel bekend (alleen weinig ervaring mee) En voor mijn afgelopen trainees had ik geen geld om spelers te selecteren op specialiteiten.
Wat ik me afvraag bij die opstelling die jij voorstelde, je middenveld niveau zal erg hoog zijn maar is je aanval wel van hoog genoeg niveau als je met 2 tDFW speelt?
Klinkt goed en past goed bij mijn huidige training, alleen het binnenhalen van 2 tDFW zal moeilijker worden..quote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je centrale aanval zal niet hoog zijn, maar als je goede vleugelspelers hebt, zal die genoeg potten kunnen breken.
Vleugels zijn het makkelijkst te boosten, maar het moeilijkst te verdedigen.
Je kan er nu tenminste over nadenken.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef Dwit het volgende:
Klinkt goed en past goed bij mijn huidige training, alleen het binnenhalen van 2 tDFW zal moeilijker worden..
En technisch? Dit zijn dan tenminste de spelers waar ik naar moet zoeken ja, bedankt voor de infoquote:Op maandag 9 januari 2012 11:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je kan er nu tenminste over nadenken.
Als DFW bijvoorbeeld:
Anton Laari (240909318)
28 jaar + 19 dagen
Huidig bod: 128.000 Euro
goed positiespel
redelijk vleugelspel
redelijk passen
uitstekend scoren
Dit was echt een koopje. (Die is nu waarschijnlijk al afgelopen).quote:Op maandag 9 januari 2012 11:26 schreef Dwit het volgende:
En technisch? Dit zijn dan tenminste de spelers waar ik naar moet zoeken ja, bedankt voor de infoik zal eens gaan nadenken haha
Ik zou mijn trainee NEVER NEVER NOOIT voor 0 op de lijst gooien. Altijd voor een minimum bedrag wat ik hem waard vindt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef YUR het volgende:
Over 19 minuten loopt BamBerry af...maar t loopt nog niet echt storm
Voor 3M verkocht. Al mijn spelers gaan voor veel te weinig geld weg, helaas. Heb zelfs nog verlies op m geleden, ondanks het optrainen van zwak of matig passen naar wonderbaarlijk passen
Ach, de ene keer pakt het goed uit, de andere keer niet. Lekker belangrijk ookquote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou mijn trainee NEVER NEVER NOOIT voor 0 op de lijst gooien. Altijd voor een minimum bedrag wat ik hem waard vindt.
Het zijn wel je inkomsten waarmee jij je team draaiende houdt.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef YUR het volgende:
Ach, de ene keer pakt het goed uit, de andere keer niet. Lekker belangrijk ook
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 9 januari 2012 12:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het zijn wel je inkomsten waarmee jij je team draaiende houdt.
Da's wel duidelijk jaquote:Op maandag 9 januari 2012 12:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
He, het is jouw team en jouw inkomsten. Ik laat alleen weten waar hoe ik er tegen aan kijk.
Soepele verandering van het onderwerpquote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De opvolger van Bamberry ziet er erg goed uit!
waarmee het ook helemaal stil viel..quote:Op maandag 9 januari 2012 14:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Soepele verandering van het onderwerp
Waarschijnlijk moest er her en der ook nog gewerkt wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarmee het ook helemaal stil viel..
Ohw ja, heb ik ook nog gedaan vandaag..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest er her en der ook nog gewerkt worden
Niet eens! Ben bezig met mn PvA en mn scriptie...lekker thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest er her en der ook nog gewerkt worden
Niet teveel aan krabbenquote:
lekker hoor..quote:Op maandag 9 januari 2012 18:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet eens! Ben bezig met mn PvA en mn scriptie...lekker thuis
quote:Niet teveel aan krabben
Nehh...schiet niet hard genoeg op. Loop te klooienquote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
thuis zijn is niet lekker? Of schiet het totaal niet op?
dat is idd het grote nadeel van thuis 'werken'.. je gaat allemaal dingetjes tussendoor doen..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Nehh...schiet niet hard genoeg op. Loop te klooien![]()
Hopen dat t morgen beter gaat
Ja joh. Ik mis de discipline....quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is idd het grote nadeel van thuis 'werken'.. je gaat allemaal dingetjes tussendoor doen..
Ohja, het is nog maar 4 wedstrijden!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:17 schreef Gijs_ het volgende:
Bij mij gaat het erom spannen. 6 punten de komende drie wedstrijden en ik kan me op gaan maken voor een P/D duel voor lijfsbehoud. Met het oog op de komende trainingsswitch aan het begin van komend seizoen zou in de V blijven wel fijn zijn.
Possies team strijdt voor lijfsbehoud in de VII, maar sinds de komst van Jozias zijn er al meer punten gepakt dan de rest van het seizoen!
Je hebt ook wel een leuke competitie als ik dat zo zie, sterk! Je kunt zomaar kampioen worden, maar ook zomaar vierde. Je lijkt wel redelijk safe idd o, boven de P/D-grens voor degradatie te blijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, het is nog maar 4 wedstrijden!
Ik sta 2 punten achter op de nr1 en 7 punten voor op de P/D-plaatsen voor handhaving. Moet lukken om schadevrij nog een jaartje in V te blijven hangen.
GotC staat gedeeld eerste, maar de concurrent is eigenlijk een stuk sterker en die krijgen we nog uit.
Mja, kampioen worden gaat niet gebeuren denk ik. De kans dat ik a.s. zondag verlies is vrij groot...Maar dat geeft niets! Ik ben iig inderdaad redelijk safequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een leuke competitie als ik dat zo zie, sterk! Je kunt zomaar kampioen worden, maar ook zomaar vierde. Je lijkt wel redelijk safe idd o, boven de P/D-grens voor degradatie te blijven.
Jozias is dan ook een held natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:17 schreef Gijs_ het volgende:
Bij mij gaat het erom spannen. 6 punten de komende drie wedstrijden en ik kan me op gaan maken voor een P/D duel voor lijfsbehoud. Met het oog op de komende trainingsswitch aan het begin van komend seizoen zou in de V blijven wel fijn zijn.
Possies team strijdt voor lijfsbehoud in de VII, maar sinds de komst van Jozias zijn er al meer punten gepakt dan de rest van het seizoen!
V hier... maar dat stond er ook alquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef Dwit het volgende:
Aangezien iedereen het hier over zijn plaats in de competitie heeft,
ben ik wel benieuwd in welke divisie iedereen zit?
VI.737quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef Dwit het volgende:
IV.26quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef Dwit het volgende:
Als ie al was uitgetraind...waarom dan opstellen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef MrMoon het volgende:
Fantastisch, uitgetraind jeugdspelertje dat over 11 dagen gepromoveerd kan worden er met +4 vanaf getrapt..
mja dat weet ik achteraf eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ie al was uitgetraind...waarom dan opstellen?
Wat heb je nou geleerd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat weet ik achteraf eigenlijk ook niet
Nee, alleen als ze op de transferlijst staan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:38 schreef Dwit het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kun je ergens de niveau's zien van spelers die je hebt verkocht en nu ergens anders spelen?
En dan bedoel ik niet TSI, maar echte waardes?
Jammer, want een jeugdspelertje van mij wordt getraind (te zien aan TSI stijgingen) maar was benieuwd of ik zelf kon zien op welk niveau die nu zit...quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze op de transferlijst staan.
Weet je waarop hij getraint wordt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef Dwit het volgende:
Jammer, want een jeugdspelertje van mij wordt getraind (te zien aan TSI stijgingen) maar was benieuwd of ik zelf kon zien op welk niveau die nu zit...
Bedankt in ieder geval haha
Dat weet ik wel ja.. Scoren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Weet je waarop hij getraint wordt?
Op basis van TSI, vorm en conditie kan je namelijk de mainskill tot achter de komma bepalen.
Ik heb niet zo veel verstand van hele lange TSI's.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef Dwit het volgende:
Dat weet ik wel ja.. Scoren.
Niet dat het zon bijzondere speler is ofzo hahamaar ben wel benieuwd.
Zijn tsi is nu: 650, matig conditie en matig vorm.
Gaat ook allemaal niet zo snel met niveaustijgingen. Ik ben er ook wel eens nieuwsgierig naar. Zo zit één van mijn jeugdspelers, die ik op zijn 17de verkocht, na zeven seizoenen op een TSI van ruim 131.000. Geen idee welke stats hij allemaal heeft, vooral PM iig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef Dwit het volgende:
[..]
Jammer, want een jeugdspelertje van mij wordt getraind (te zien aan TSI stijgingen) maar was benieuwd of ik zelf kon zien op welk niveau die nu zit...
Bedankt in ieder geval haha
Mijn beste oud-jeugdspeler heeft op dit moment een TSI van 119.000 (in matig vorm) en zo te zien ook vooral PM en waarschijnlijk wat vleugel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gaat ook allemaal niet zo snel met niveaustijgingen. Ik ben er ook wel eens nieuwsgierig naar. Zo zit één van mijn jeugdspelers, die ik op zijn 17de verkocht, na zeven seizoenen op een TSI van ruim 131.000. Geen idee welke stats hij allemaal heeft, vooral PM iig.
Heeft hij een loon van 40.800 per week, dat betekend dat hij buitenaards positiespel heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:09 schreef Gijs_ het volgende:
Gaat ook allemaal niet zo snel met niveaustijgingen. Ik ben er ook wel eens nieuwsgierig naar. Zo zit één van mijn jeugdspelers, die ik op zijn 17de verkocht, na zeven seizoenen op een TSI van ruim 131.000. Geen idee welke stats hij allemaal heeft, vooral PM iig.
40.800 it is idd!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heeft hij een loon van 40.800 per week, dat betekend dat hij buitenaards positiespel heeft.
Mijn hele team heeft bij elkaar net een salaris dat iets meer dan de helft is van hem..quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heeft hij een loon van 40.800 per week, dat betekend dat hij buitenaards positiespel heeft.
ach ja.. verschil moet er zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:54 schreef Dwit het volgende:
[..]
Mijn hele team heeft bij elkaar net een salaris dat iets meer dan de helft is van hem..
Komt vanzelf!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:54 schreef Dwit het volgende:
[..]
Mijn hele team heeft bij elkaar net een salaris dat iets meer dan de helft is van hem..
quote:Ischa Halsema (112245419)
16 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 29-04-2012
Speler kan gepromoveerd worden over 109 dag(en), op 29-04-2012.
Team: Fillead beag
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-12-2011 13:32 (17 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. matig)
Vleugelspel: onbekend (max. slecht)
Passen: matig (max. matig)
Scoren: redelijk (max. uitstekend)
Spelhervatting: onbekend
Dat lijkt me idd wel duidelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef YUR het volgende:
Het is duidelijk welke jeugdspeler bij GotC getraind moet worden:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |