Je bent m kwijt?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lens heeft iets nodig waardoor hij beter kan zien, er zit hier ergens een woordgrap, maar geen idee waar.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk nummertje aan begin van verlenging!! Wel beetje gestolen altijd van het basketbal!
Altijd zo'n lekker sfeer nummer.
Maar ja de sfeer zoals die is bij basketbal gaan ze bij voetbal natuurlijk nooit zelfs maar van dichtbij kunnen evenaren. Ook al zitten er bij Martiniplaza maar 5000 man ofzo.
Een betere lens!xDDDDquote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lens heeft iets nodig waardoor hij beter kan zien, er zit hier ergens een woordgrap, maar geen idee waar.
Haha vat er nog eenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk nummertje aan begin van verlenging!! Wel beetje gestolen altijd van het basketbal!
Altijd zo'n lekker sfeer nummer.
Maar ja de sfeer zoals die is bij basketbal gaan ze bij voetbal natuurlijk nooit zelfs maar van dichtbij kunnen evenaren. Ook al zitten er bij Martiniplaza maar 5000 man ofzo.
Trust me, de neutrale kijker is al lang afgehaaktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef truedestiny het volgende:
1-1 en dan penals. leuk voor mij als neutrale kijker.
Speelde ik 8 jaar geleden counterstrike 1.6 opquote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
dit doen ze bij basketbal toch?
(dat waren me nog is tijden)quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelde ik 8 jaar geleden counterstrike 1.6 op
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Trust me, de neutrale kijker is al lang afgehaakt
NBAquote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef NumberSeven het volgende:
snap niet wat er leuk is aan basketbal, de goals zijn vrijwel altijd hetzelfde. Bij voetbal zijn er miljoenen mogelijkheden van hoe de goal gemaakt kan worden.
Oke alleen de beweging en afstand maakt het bij basketbal af en toe een mooi punt maar thats it.
Haha?quote:
karma?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier vedomme een mug op me kamer in december?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |