kernkraft 400quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
Hoe heet dat liedje ook alweer?
Zombie nation? Kernkraft nogwat?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
zo'n duitse titel toch ?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
scoop - drop itquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef truedestiny het volgende:
je ging ook nog rukken, ben je dat vergeten?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Lol nog steeds 0-0. Heb even afgewassen, boodschappen gedaan, gitaar gespeeld, filmpje afgekeken en er is nog niks gebeurd.
Je hebt ook niets gemistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Lol nog steeds 0-0. Heb even afgewassen, boodschappen gedaan, gitaar gespeeld, filmpje afgekeken en er is nog niks gebeurd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Komt ie uit 1989 dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat was een hit toen jij 3 jaar oud was.
Doe eens een onderwerp, zal ik eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post anders nog een nummer, maar dan wel wat harder dan je vorige aub.
Ik denk je rent het veld wel even op?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gehoord dat Wijnaldum streng Christelijk is, met dat onderwerp moet het toch lukken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe eens een onderwerp, zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Wijnaldum streng Christelijk is, met dat onderwerp moet het toch lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |