De ouwe Mansonquote:
Voordelen als je je klassiekers kentquote:
quote:
Voordeel van een brede muzieksmaakquote:[..]
Hmm onverwacht, maar ik ga akkoord.
Zo'n ene zender met een hoeren naam!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
op welke zender komt de loting?
quote:
Ik snap wel wat er leuk is aan basketbal, maar dat in voetbal meer mogelijkheden tot scoren zitten maakt het voor velen leuker. En daardoor is voetbal waarschijnlijk ook populairder in de wereld dan basketbal.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef NumberSeven het volgende:
snap niet wat er leuk is aan basketbal, de goals zijn vrijwel altijd hetzelfde. Bij voetbal zijn er miljoenen mogelijkheden van hoe de goal gemaakt kan worden.
Oke alleen de beweging en afstand maakt het bij basketbal af en toe een mooi punt maar thats it.
Waarom niet gewoon in het Nederlands?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zo'n ene zender met een hoeren naam!
Omdat ik die nou net niet kendequote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in het Nederlands?
Ik volg m ook niet, maar met penalties wil ik wel inschakelen. Altijd leuk om te zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet volgen, maar zelfs jullie commentaar zuigt...
Ga maar geen moeite doen om nog een stream te vinden.
Voetbal is makkelijker te spelen dan basketball, een voetbal krijg je op je 3e verjaardag en je gaat met je pa trappen. Een basketbal zal je minder snel krijgen. Buiten dat is basketball gewoon super vetquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat er leuk is aan basketbal, maar dat in voetbal meer mogelijkheden tot scoren zitten maakt het voor velen leuker. En daardoor is voetbal waarschijnlijk ook populairder in de wereld dan basketbal.
Ik zal het topic Black/Death metal besparen. Ik ben alleen zo slecht in titelsquote:
Reitsma is al lang niet meer serieus te nemenquote:
Post maar, weinig kans dat mensen klikkenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het topic Black/Death metal besparen. Ik ben alleen zo slecht in titels
die avatar van jou..quote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ofnietfuck die laatste 20 minuten.
Die komen we eind januari al tegen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Gewoon Vite$$e loten en Reis he-le-maal lam schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |