Ekt hequote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Zorro het volgende:
Is het zowat afgelopen, beginnen ze ineens te voetballen.
We hebben nog 30 minutenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna weer zo'n smerige Twente aktie door op het einde te winnen.
Doe maar, alhoewel Texeira ook steeds beter presteert.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zet 'm maar op de trein terug naar Gronignen.
mad?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef muzas het volgende:
Ja verlengen! Maak ze maar moe! uitputtingsstrijd! Dan prsteren ze dit weekend wellicht mind...
wacht...
Winterstop
Liever failliet dan ajaciedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vuile Feyenoorder! bam die zit.
Omdat het bijna pasen is, nou goedquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en wat ik me ook afvraag: waarom heeft het logo een kerstmuts op?
omdat, EL en de paashaasquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever voor Ajax dan Feyenoord. (Mijn excuses dichten en rijmen is nooit mijn sterkste kant geweest)quote:
er zijn wel meer rare voetballogo's met rare mutsenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koopquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij was ook gejat hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever voor Ajax dan Feyenoord. (Mijn excuses dichten en rijmen is nooit mijn sterkste kant geweest)
Nee dat was geniaalquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef truedestiny het volgende:
Triest trouwens dat AZ gister stopte met voetballen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Liever aan het Maasgebouw vastgeboord, dan voor Feyenoord.
toivonen zegt; breken die enkelsquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toivonen bespreekt de strategie met de boys.
Ik vind het gewoon quasi-lollig van een of andere stagair van EL. Waarschijnlijk heeft niemand ooit om hem gelachen, zelfs zijn zus niet, want die kende ze al.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |